گوشی میانرده اوپو A1s

اوپو A1s برای تغییر در بازار میان‌رده‌های معرفی شد

اوپو به‌صورت رسمی از گوشی میانرده خود A1s رونمایی کرد. گوشی چینی ای وان اس بدنه مقاوم، نمایشگر فول HD پلاس و باتری با عمر چند ساله دارد.

اوپو که به‌تازگی اوپو A3 Pro و اوپو فایند ایکس 7 را معرفی کرده بود، کمی قبل همچنین از A1s به‌عنوان گوشی میانرده جدید خود پرده برداشت. جدیدترین اخبار تکنولوژی نشان می‌دهند این شرکت چینی گوشی A1s را با بدنه مقاوم در برابر سقوط و پیشرفت‌ در جوانب مختلف معرفی کرده است. این گوشی جدید در واقع دنباله اوپو A1 پرو به حساب می‌آید که پیش‌تر در سال 2022 معرفی شده بود.

مشخصات فنی اوپو A1s

اوپو A1s علاوه بر بدنه مقاوم مقابل سقوط، پنل پشتی جدید با بافت مخصوص دارد و در سه رنگ بنفش (Dusk Mountain)، مشکی (Night Sea) و آبی (Sky Water) ارائه می‌شود. البته هرچند بدنه در نگاه اول این‌طور به نظر نرسد، کاربر در دست گرفتن گوشی ظرافت در پنل آن را حس می‌کند.

گوشی میانرده اوپو A1s

این گوشی میانرده از یک نمایشگر امولد 6.1 اینچی برخوردار است که تصاویر را با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2412 در 1080) و رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی به نمایش در می‌آورد و قابلیت کاهش نور 2160 هرتزی دارد. حفاظت از این نمایشگر هم بر عهده محافظ گوریلا گلس ساخته شرکت کورنینگ است.

این موبایل اوپو از پردازنده 2 گیگاهرتزی مدیاتک با نام مدیاتک هلیو P22 و 12 گیگابایت رم بهره می‌برد که به‌صورت مجازی 12 گیگابایت دیگر افزایش پیدا می‌کند. دو حافظه ذخیره‌سازی داخلی با ظرفیت‌ 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در دسترس مشتریان آن قرار می‌گیرد.

گوشی میانرده اوپو A1s

اوپو گوشی A1s را با رابط کاربری ColorOS 14 عرضه می‌کند که بر اساس اندروید 14 توسعه پیدا کرده است. ظرفیت بالای رم آن هم امکان استفاده همزمان از چند برنامه (مولتی‌تسکینگ) و اجرای برنامه‌های سنگین را فراهم می‌کند.

سیستم دوربین Oppo A1s یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی را در بر می‌گیرد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسل در قسمت جلو قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند حتی در محیط‌های کم‌نور تصاویری واضح و باکیفیت ثبت کند.

گوشی میانرده اوپو A1s

انرژی این گوشی را یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سوپر فلش 33 واتی تامین می‌کند. به ادعای اوپو، باتری مذکور تا 4 سال می‌تواند کار کند و حتی در صورت استفاده سنگین هم یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.

این موبایل میانرده چینی همچنین به دو اسپیکر استریو با حجم صدای 300 درصدی مجهز است که تماشای فیلم و تجربه بازی‌ها را دلنشین‌تر می‌کند.

گوشی میانرده Oppo ای وان اس

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو A1s در مقطع کنونی قابل پیش‌خرید است و از 19 آوریل مصادف با 31 فروردین رسماً به فروش گذاشته می‌شود. قیمت دو نسخه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی این گوشی میانرده به ترتیب 2999 یوان (حدود 450 دلار) و 3499 یوان (حدود 530 دلار) اعلام شده است.

از دست ندهید:
اوپو از ساعت هوشمند پرچمدار X رونمایی کرد نبرد گوشی‌های هوشمند؛ امسال پرچمدار بخریم یا میان رده؟ هشدار اپل به کاربران آیفون: مواظب جاسوس ها باشید در عصر هوش مصنوعی، گوشی های دکمه ای جدید نوکیا معرفی شد!