گوشی اوپو A3 Pro با گواهی ضد آب IP69

اوپو A3 Pro، اولین گوشی میان‌رده با گواهی ضد آب IP69 رونمایی شد

گوشی میان‌رده اوپو A3 Pro با قابلیت جذابی رونمایی شد که حتی در گوشی‌های پرچمدار هم نیست. گوشی Oppo از گواهی ضد جریان آب IP69 بهره می‌برد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی هوشمند میان‌رده اوپو A3 Pro در چین رونمایی کرده است. نکته قابل توجه در مورد این گوشی، کسب گواهینامه‌های IP69، IP68 و IP66 است که آن را به اولین گوشی هوشمند ضد آب دارای جریان ‌در میان تمام گوشی‌های اخیر تبدیل می‌کند. اوپو ادعا می‌کند A3 Pro در برابر آب داغ، غوطه‌وری در آب و اسپری آب با فشار زیاد مقاوم است.

گوشی اوپو A3 Pro با گواهی ضد آب IP69

این دستگاه در جلو و عقب از محافظت شیشه‌ای کریستالی  بهره می‌برد. همچنین، A3 Pro موفق به دریافت گواهینامه ۵ ستاره مقاومت در برابر سقوط از موسسه معتبر Swiss SGS Gold Label شده و تست مقاومت در برابر ضربه بر اساس استاندارد نظامی چین را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. بدین ترتیب، اوپو ادعا می‌کند که ای ٣ پرو در برابر سقوط و خط‌وخش هم مقاوم است.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت اوپو A3 Pro

گوشی اوپو A3 Pro با گواهی ضد آب IP69

گوشی Oppo A3 Pro به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت مجهز شده است. این نمایشگر حسگر اثر انگشت یکپارچه شده را برای امنیت بیشتر ارائه می‌کند. سیستم‌عامل نصب شده روی این گوشی نیز اندروید ۱۴ با رابط کاربری سفارشی ColorOS 14 است.

 

گوشی اوپو A3 Pro

در قلب تپنده A3 Pro تراشه قدرتمند Dimensity 7050 حضور دارد. این گوشی میان‌رده با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲ گیگابایت رم مجازی و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه می‌شود. وظیفه تأمین انرژی دستگاه بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات است.

گوشی اوپو A3 Pro

در بخش دوربین، A3 Pro از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد. در حالی که دوربین جلو از فیلم‌برداری FHD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند، دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. همچنین، این گوشی از امکانات دیگری نظیر سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳، GPS و درگاه USB-C برخوردار است.

قیمت و رنگ‌بندی اوپو ای ٣ پرو

اوپو A3 Pro در سه نسخه با پیکربندی رم و حافظه ۸ + ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایت در چین عرضه شده است. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۱۹۹۹ یوان (حدود ۲۷۵ دلار)، ۲۱۹۹ یوان (حدود ۳۰۰ دلار) و ۲۴۹۹ یوان (حدود ۳۴۵ دلار) است. A3 Pro در رنگ‌های آبی (شیشه‌ای)، آبی کوهستانی (چرمی) و صورتی یونجین (چرمی) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز خبری در مورد عرضه این محصول در بازار جهانی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*