شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم

شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم در آبان 1403

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی مرحله‌ای دو خودرو بهمن فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم در آبان 1403 را اعلام کرد.

در طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور، کراس اوورهای مونتاژی فیدلیتی پرایم تیپ 1 و تیپ 2 و دیگنیتی پرایم به صورت پیش ثبت نام ویژه تمامی متقاضیان عرضه خواهد شد. این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ 5 آبان ۱۴۰۳ لغایت دوشنبه مورخ 7 آبان بر روی سایت فروش اینترنتی بهمن موتور فعال شده است. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

شرایط فروش نقدی فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور – آبان 1403 

شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم

در این طرح فروش، خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) با قیمت 1 میلیارد و 515 میلیون و 200 هزار تومان و پیش پرداخت (مرحله اول) مبلغ 909 میلیون و 120 هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) با قیمت ۱ میلیارد و 533 میلیون و 100 هزار تومان و پیش پرداخت (مرحله اول) مبلغ 919 میلیون و 860 هزار تومان و خودرو دیگنیتی پرایم با قیمت ۱ میلیارد و 585 میلیون و 300 هزار تومان و پیش پرداخت (مرحله اول) مبلغ 951 میلیون و 180 هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

موعد تحویل این خودرو 30 روز کاری پس از پرداخت مرحله دوم اعلام شده است که با توجه به مهلت مقرر قید شده هفته آخر بهمن ماه 1403 خواهد بود. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت فروش محصولات بهمن موتور مراجعه کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*