پیشگیری از دیابت اپل واچ

اپل واچ در آینده می‌تواند دیابت را پیش از ابتلا تشخیص دهد

اپل قرار است به‌زودی قابلیتی را به ساعت‌های هوشمند اپل واچ اضافه کنند که برای کاربرانی که احتمال ابتلا به دیابت دارند، حیاتی خواهد بود.

اپل همواره در تلاش برای ارائه‌ قابلیت‌های بیشتر مربوط به سلامت و بهداشت در محصولات خود نظیر اپل واچ است و شنیده‌ها حکایت از این دارند که روی یک قابلیت کاربردی دیگر برای ساعت هوشمند خود کار می‌کند.

قابلیت اپل واچ برای پیشگیری از دیابت

اپل امسال پس از نوار قلب (الکتروکاردیوگرام یا به‌اختصار ای‌سی‌جی) و تشخیص ضربان نامنظم قلب، قابلیت پایش وقفه تنفسی در خواب را برای اپل واچ و کمک به شنوایی را برای ایرپادز پرو ۲ معرفی کرد.

قابلیت تشخیص گلوکز خون اپل واچ

به گزارش بلومبرگ، این شرکت آمریکایی حالا مشغول کار روی سنسورهایی است که گلوکز خون را پایش و کاربر را از روش سنتی با استفاده از سوزن بی‌نیاز می‌کنند. آن‌ها حتی این قابلیت را با موفقیت آزمایش کرده‌اند. اپل همچنین قصد دارد قابلیت دیگری را ارائه دهد که علاوه بر پایش گلوکز خون، برای حفظ سطح گلوکز خون به کاربر برای وعده غذایی بعدی‌اش پیشنهاداتی می‌دهد.

این قابلیت مختص به کسانی است که در مرحله پیش‌دیابت (قند خون بالا بدون همه علائم دیابت) به سر می‌برند و احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را دارند. انتظار می‌رود این قابلیت در سال آینده میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*