پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

چت جی پی تی تا سال 2029 را پیش‌بینی کرد؛ آغاز جنگ جهانی سوم در سال 2026

هوش مصنوعی چت جی پی تی به تازگی آینده بشریت را تا سال 2029 میلادی پیش‌بینی کرده است. آیا جنگ جهانی سوم در راه است؟ ChatGPT پاسخ می‌دهد.

جهان در آستانه جنگ جهانی سوم است، چرا که روسیه و اوکراین درگیر جنگی بی‌نتیجه شده و خاورمیانه نیز اوضاع ملتهبی دارد. هر یک از طرفین درگیری متحدان خود را دارند و اگر از چت جی پی تی بپرسید، پاسخ سوال شما را این گونه خواهد داد: سال 2024 هر چه دیپلماسی جهانی رشته کرده، پنبه می‌شود! به احتمال زیاد منظور از هوش مصنوعی OpenAI، افزایش تنش و درگیری‌ها و آغاز یک نبرد طولانی مدت است.

هوش مصنوعی به عنوان دستیار تخصصی انسان در بسیاری از امور، توانسته جایگاه خود را ارتقا داده و حضور خود را بین زندگی بشری پررنگ کند. البته در مواقعی که از آن راجع به پیش‌بینی آینده سوال می‌پرسیم، باید منتظر پاسخ‌هایی باشیم که ممکن است ما را شگفت‌زده کند.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

نمی‌توانیم به آنچه ChatGPT ادعا یا پیش‌بینی می‌کند، امیدوار باشیم زیرا هوش مصنوعی درباره وقایع قطعی صحبت کرده و این تقاضای انسان‌هاست که آن را وادار به گمانه‌زنی می‌کند. به هر حال اینکه بخواهیم از کنار نگاه عمیق آن به سادگی رد شویم، کار درستی نیست و چه بسا به زودی شاهد تحقق ادعاهای چت جی پی تی باشیم.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

به تازگی The Sun به کمک هوش مصنوعی اوپن ای آی، پیش‌بینی‌های تکان دهنده و هولناکی را منتشر کرده که وقوع هر یک از آن‌ها می‌تواند آینده بشریت را به مخاطره بیندازد. ChatGPT مدعی شده که سومین جنگ جهانی از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است و پیامدهای ویرانگری برای کره زمین و نسل انسان خواهد داشت.

جنگ مساوی با افزایش تعداد مرگ‌ومیر و نبردهای خونین در قطب شمال، مقدمه‌ای برای فرار از یک جنگ تمام عیار هسته‌ای، است. سال 2024 می‌تواند تلخ‌ترین سال در تقویم جهانی باشد؟ بیایید به زمزمه‌های هوش مصنوعی گوش فرا دهیم و ببینیم که چه خوابی برای ما انسان‌ها دیده است!

فهرست محتوا

شکست دیپلماسی در سال 2024

چت جی پی تی سناریوهای مختلفی برای آینده بشریت خلق کرده که یکی از آن‌ها، افزایش تنش بین ابرقدرت‌ها – منظور روسیه و آمریکا – است. پس از به پایان رسیدن دومین جنگ جهانی، روابط دو کشور فوق به شکل پیچیده‌ای در هم تنیده شد و تنش‌ها بالا گرفت که نمونه واضح آن را می‌توان بحران موشکی کوبا دانست.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

هم اکنون تهاجم روسیه علیه اوکراین، به بالاترین حد خود رسیده و به تدریج پای اعضای ناتو را به میان می‌کشد. هم روس‌ها و هم طرف دیگر این ماجرا، متحدانی دارند که در صورت بالا گرفتن اوضاع، می‌توانند خود را به میانه این مهلکه خطرناک بیندازند. به همین خاطر است که هوش مصنوعی ادعا می‌کند که در سال جاری، دیپلماسی جهانی شکست می‌خورد و بعید نیست که نتیجه این شکست، وقوع یک جنگ فاجعه‌بار و تمام عیار شود.

ابرقدرت‌های دیگری مثل چین و کره شمالی از سمت روسیه و کشورهای اروپایی و آمریکا از طرف اوکراین، می‌توانند آغازگر نبرد بزرگی باشند که تا به امروز هیچ برگی از تاریخ شاهد وقوع آن نبوده است.

دو جبهه شدن جهان در سال 2025

هوش مصنوعی ChatGPT همچنین برای سال آینده میلادی، پیش‌بینی کرده است که جهان دو تکه می‌شود. متحدان ناتو قطع به یقین از پشت آمریکا در می‌آیند و چین و کره شمالی هم به حمایت از روسیه وارد میدان خواهند شد. به نظر می‌رسد که زیرساخت‌های حیاتی در گرماگرم نبرد هدف حملات سایبری قرار می‌گیرد و نظام اقتصاد جهانی و شبکه‌های ارتباطی را خاک یکسان می کند.

شروع جنگ جهانی سوم در سال 2026

طبق پیش‌بینی‌های چت جی پی تی، سومین جنگ جهانی با مرکزیت روسیه و اوکراین از سال 2026 آغاز می‌شود. همزمان با دمیدن به شیپور جنگ، لشگرکشی‌ها شروع خواهد شد و قدرت‌های بزرگی مثل چین یا به صورت مستقیم یا نیابتی، وارد مهلکه می‌شوند. به نظر می‌رسد که نبردهای کوچک با جنگ‌های گسترده‌تر یکپارچه شده و بحران ژئوپلیتیکی شدت می‌گیرد.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

 

طی سالیان اخیر شاهد رقابت چین و ایالات متحده بوده‌ایم و می‌دانیم که غرب از پیشرفت‌های روزافزون چشم بادامی‌ها هراس دارد. رقابت این دو ابرقدرت می‌تواند زمینه ساز افزایش تنش‌ها در منطقه باشد. از طرف دیگر، رقابت‌های سیاسی، تجاری و نظامی می‌تواند نمک به زخم جنگ بپاشد و اوضاع را بدتر کند.

هراس از جنگ هسته‌ای در سال 2027

بنابه ادعای هوش مصنوعی، یک سال پس از وقوع جنگ جهانی سوم، بحران استفاده از سلاح‌های هسته‌ای قوت می‌گیرد و هراس از جنگ هسته‌ای، لرزه به پیکره دنیا می‌اندازد. تا به امروز، کشورهایی که بمب هسته‌ای دارند از این سلاح به عنوان عامل بازدارنده استفاده می‌کرده‌اند.

حتی تصور اینکه از چنین سلاحی برای میادین نبرد استفاده شود، ترسناک است و وحشت به دل هر آدمی می‌اندازد. در حال حاضر کشورهایی که مجهز به بمب هسته‌ای هستند، در تنش‌های سیاسی موضع برتر را دارند. جنگ جهانی سوم حتی اگر از سلاح‌های اتمی هم استفاده نشود، به اندازه کافی ویرانگر و مخرب خواهد بود.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

وقتی بدانید که یک جنگ هسته‌ای می‌تواند در دقایق ابتدایی جان چندین میلیون نفر را بگیرد، حتما ترس وجود شما را فرا می‌گیرد. با وقوع جنگ اتمی، تلفات غیرنظامیان به بالاترین حد خود می‌رسد و تا سال‌ها بعد همچنان اثرات خود را بر جای خواهد گذاشت.

به بن بست رسیدن جنگ در سال 2028

بعد از وقوع جنگ و جان باختن میلیون‌ها انسان بی‌گناه، احتمال اینکه مذاکرات برای آتش بس و برقراری صلح آغاز شود، زیاد است. براساس پیش‌بینی چت جی پی تی، یک سال پس از اینکه جنگ بر سر جهانیان سایه افکنده، اولین تلاش‌ها برای برقراری مجدد صلح و آتش بس دائمی آغاز می‌شود.

در این برهه از زمان تمامی کشورها به یکدیگر بی‌اعتماد شده و رسیدن به توافقی که بتواند طرفین درگیر را راضی نگه دارد، دشوار است. مسلما جنگ پیامدهای ناگواری برای مردم جهان در پی دارد و همان‌طور که زندگی مردم پس از جنگ جهانی دوم مثل سابق نشد، در سومین جنگ جهانی هم اوضاع همین طور خواهد بود با این تفاوت که ویرانی و تخریب بیشتر است.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

جنگ جهانی سوم می‌تواند علاوه بر تبعات نظامی و جانی، بحران‌های اقتصادی شدیدی به وجود بیاورد و وضعیت مالی مردم جهان را از وضع فعلی به مراتب بدتر کند. نتیجه اینکه جنگ منجر به دشوار شدن زندگی میلیون‌ها نفر انسان بی‌گناه می‌شود.

بازسازی جهان پس از جنگ در سال 2029

گفتیم که هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده است که از سال 2028، جنگ به بن بست می‌رسد و تمایل به برقراری صلح و آتش بس بیشتر می‌شود. هیچ یک از طرفین درگیر این جنگ از جمله آمریکا و روسیه، به فکر پیروزی نیستند و چنین چیزی غیرممکن خواهد شد. فشارهای بین المللی زیاد می‌شود و هر دو کشور پای میز مذاکره می‌روند. در پایان نتیجه قطعی، آتش بس است.

پیش‌بینی چت جی پی تی تا سال 2029

احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای چقدر است؟

به باور چت جی پی تی، بشر به دنبال استفاده از سلاح هسته‌ای نیست و احتمال اینکه از چنین بمب‌هایی استفاده کند، بسیار پایین است. هوش مصنوعی معتقد است که به محض اولین انفجار هسته‌ای، کشورهای دیگر مجبور می‌شوند وارد نبرد شوند و تلافی‌های پی در پی، قطعا زیان‌بار و مخرب خواهد بود.

علاوه بر این همواره به پیامدهای غیراخلاقی به کارگیری سلاح‌های هسته‌ای اشاره شده و به نظر می‌رسد که هیچ کشوری تمایلی به شروع یک جنگ هسته‌ای ندارد. در سناریوی ChatGPT، جنگ باعث جان باختن ده‌ها میلیون انسان می‌شود و ضمن به بار آوردن خرابی‌های بسیار، بحران‌های اقتصادی و زیست محیطی زیادی به وجود می‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:
سامانه پدافند هوایی اس ۳۰۰ روسیه ؛ پیشرفته ترین سپر دفاعی ایران جنگنده اف ۲۲ رپتور در کجا و توسط چه کسانی ساخته می‌شود؟ نخستین جزئیات از حمله بامداد ۵ آبان اسرائیل به ایران جنگنده اف ۳۵ لایتنینگ ۲ در کجا و توسط چه کسانی ساخته می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*