گلکسی زد فولد ۷

سامسونگ دو مدل جدید گلکسی زد فولد ۷ را سال آینده عرضه می‌کند

سامسونگ در حال آماده‌سازی دو مدل جدید گلکسی زد فولد ۷ – Galaxy Z Fold 7 با طراحی‌های نوآورانه و احتمالا یک نسخه سه‌تاشو برای عرضه در تابستان 2025 است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد دو مدل جدید گلکسی زد فولد ۷ را با کدهای داخلی Q7 و Q7M برای سال 2025 آماده کند. این شرکت به تازگی گلکسی زد فولد ۶ را عرضه کرده، اما اکنون به دنبال گسترش خط تولید گوشی‌های تاشو خود است.

نسخه سه‌طرفه تاشو گلکسی زد فولد ۷ در راه است

گزارش‌ها نشان می‌دهند که Q7 به عنوان نسخه استاندارد Galaxy Z Fold 7 شناخته می‌شود، در حالی که Q7M ممکن است دارای طراحی متفاوتی باشد. شایعات از احتمال وجود یک دستگاه سه‌طرفه تاشو با دو لولا و سه صفحه نمایش برای مدل Q7M خبر می‌دهند که می‌تواند به کلی یک طراحی جدید و متفاوت را در خط تولید گوشی‌های تاشو به ارمغان آورد.

مدل سه طرفه تاشو گلکسی زد فولد ۷

سامسونگ همچنین در حال توسعه گلکسی زد فلیپ با کد داخلی B7 نیز هست. با این حال، به نظر می‌رسد که معرفی این دستگاه‌ها به تابستان 2025 موکول خواهد شد، زیرا اوایل سال سامسونگ بر روی مدل‌های معمولی مانند گلکسی S25 و گلکسی A56 تمرکز خواهد کرد.

در سال جاری میلادی، سامسونگ نسخه ویژه‌ای از سری فولد را با نام گلکسی زد فولد Special Edition را به‌صورت اختصاصی در بازارهای کره جنوبی و چین عرضه کرد. این مدل دارای طراحی بزرگتر و باریکتر و دوربین 200 مگاپیکسلی بود، اما از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کرد.

هنوز مشخص نیست که مدل Q7M به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا تنها به بازار خاصی محدود خواهد ماند. اما تلاش سامسونگ برای ارائه مدل‌های جدید Galaxy Z Fold 7 نشان از تغییرات جذاب و احتمالا فناوری‌های پیشرفته‌تر در گوشی‌های تاشو دارد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*