بازی جدید Resident Evil Operation Raccoon City ترسناک تر از همیشه آمد+تریلر

 


بازی Resident Evil رو هرگز فراموش نمی کنیم ، یک بازی بسیار مهیج و البته فکری که اولین بار حدود ۱۵ سال پیش شاهد حضور اون در بازار های ایران بودیم ، نسخه اول اون به نظر خیلی از طرفداران Resident  Evil  تکرار نشدنی هست و همگی خاطرات خوبی رو باهاش داریم ، نسخه دوم و سوم هم با کمی تغیرات با استقبال طرفداران این سبک بازی قرار گرفت.

حالا با گذشت چندین سال شاهد یکی دیگر از نسخه های این بازی با نام Raccoon هستیم ، خبری که از قبل داشتیم این بود که این بازی قرار است تنها برای پلت فرم های Xbox و PS3 روانه بازار شود ، اما امروز شاهد خبری بودیم که طرفداران PC را حسابی خوشحال کرد که آن ها هم می توانند این بازی را بر روی PC داشته باشند .
Resident Evil Operation Raccoon City ترسناک تر از همیشه آمده است تا ترس را در وحود خود احساس کنید. با مراحلی فوق العاده که با گرافیک بسیار بالای خود همه را مجزوب این بازی ترسناک میکند همچنین داستان بازی شما را به ادامه این بازی سوق میدهد. ویروس تی ، یک سلاح بیولوژیکی است توسط شرکت آمبرلا ساخته شده است که مردم به ان مبتلا شده و به یک زامبی تبدیل شده اند. شهر راکون دچار اشوب و کشتار توسط زامبی ها شده که شما باید این زامب ها رو از روی زمین پاک کنید که طی عملیات هایی انفرادی و گروهی با دوستان خود دست به کشتن این موجودات میزنید .
این بازی برای کنسول ها در PC در تاریخ  ۲۰۱۲/۰۵/۰۵ روانه بازار خواهد شد و برای دیگر کنسول ها در چند روز بعد از انتشار Pc انتشار پیدا میکند.

تریلر بازی :

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*