بازگشایی جعبه HTC Vive

تماشا کنید: بازگشایی جعبه HTC Vive

همان‌طور که می‌دانید پس از انتظار فراوان بالاخره هدست واقعیت مجازی کمپانی تایوانی نیز عرضه شد و حال نوبت به آن رسیده تا با یک ویدیوی بازگشایی جعبه HTC Vive متوجه بشویم که داخل جعبه‌ی این هدست، اچ تی سی که چیزهایی برای ما قرار داده است.

اچ تی سی وایو (HTC Vive) را می‌توان یک اسباب‌بازی فوق‌العاده گران‌قیمت دانست که البته می‌تواند بزرگ‌ترین رقیب برای اوکولوس ریفت باشد و همچنین دنیای گیمینگ را دچار تحول کند. اما بزرگ‌ترین چالشی که در برابر این دو هدست و همچنین هدست‌های دیگری مانند پلی‌استیشن وی آر (PlayStation VR) وجود دارد این است که بازخورد گیمرها در برابر واقعیت مجازی چه خواهد بود؟ آیا یک موج گذرا است و یا شاهد شکل‌گیری نحوه‌ی جدیدی برای گیمینگ و حتی تماشای فیلم و ویدیو خواهیم بود.

باید گفت که با توجه به ویدیوی زیر گویا جعبه‌ی این هدست فوق العاده بزرگ است و همین امر باعث می‌شود که نسبت به وسایل و ابزاری که درون جعبه قرار دارند کنجکاو شویم. در ویدیوی بازگشایی جعبه HTC Vive می‌توان مشاهده کرد که تنها هدست و کنترل وعده داده‌شده در داخل جعبه وجود ندارند، بلکه یک ست کامل برای اتاق شما در داخل جعبه قرار دارد که با نصب این ست در اتاق خود می‌توانید به شناسایی هر حرکت شما توسط هدست کمک شایانی کنید.

در حقیقت تمام وسایل اتاق شما و محیط آن توسط هدست شناسایی می‌گردد تا در هنگام بازی با میز یا صندلی و دیگر وسایل اتاق خود برخورد نکنید. با این حساب می‌توان گفت که با HTC Vive می‌شود یک تجربه‌ی کامل از دنیای واقعیت مجازی و بازی‌های آن‌ها داشت. اما مشکلی که وجود دارد این است که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو دارای برچسب قیمت 800 دلاری بوده و فوق‌العاده گران است.

البته خرید این هدست به‌تنهایی کافی نیست و شما برای استفاده از هدست واقعیت مجازی HTC Vive نیاز به یک کامپیوتر با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند دارید تا بتوانید از این هدست بهره برده و از تجربه‌ی گیمینگ با آن لذت ببرید.

از ویدیوی بازگشایی جعبه HTC Vive لذت ببرید:


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*