موبایل F4 Pro

موبایل F4 Pro توسط Qihoo 360 معرفی شد

Qihoo 360 یکی از کمپانی‌های تقریباً معروف چینی است که احتمالاً نام آن را در خبرهایی که قرار داده بودیم دیده‌اید. حال به نظر می‌رسد که محصول جدیدی به نام موبایل F4 Pro توسط این کمپانی معرفی‌ شده است که از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد.

این کمپانی سال گذشته یک برند دیگر را به نام QiKU عرضه کرد که شاهد عرضه‌ی پرچم‌دار این کمپانی به نام QiKU Q Terra بودیم. ماه گذشته این کمپانی گوشی جدیدی معرفی کرد اما نکته‌ی جالبی که وجود داشت نام این گوش بود که به‌جای QiKU F4 از عبارت «360» به QiKU استفاده‌شده بود.

همین امر باعث شد متوجه شویم برند این کمپانی تغییر پیداکرده است و از این به بعد باید شاهد عرضه‌ی گوشی‌هایی با برند 360 باشیم. هرچند به نظر می‌رسد نام مناسبی برای کی برند نباشد.

طبق گزارشاتی که امروز به‌دستمان رسیده گویا این کمپانی از دیوایسی به نام موبایل F4 Pro رونمایی کرده است که دارای مشخصات نسبتاً قدرتمندی است و می‌توان آن را یک مدل بالارده‌ی F4 خواند. موبایل F4 Pro دارای یک صفحه‌ی 5 اینچی با رزولوشن 720p بوده و از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در زیر قاب این گوشی از تراشه‌ی MT6753 ساخت مدیاتک استفاده‌شده و می‌توان یک دوربین 13 مگاپیکسلی را نیز در عقب موبایل F4 Pro مشاهده کرد. برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی این موبایل قرارگرفته تا بتوانند تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشند.

با این‌که موبایل F4 Pro مبتنی بر اندروید 5.1 است اما بر روی آن از رابط کاربری 360 که توسط خود کمپانی ساخته‌شده قرار دارد. مابقی مشخصاتی که در این گوشی می‌توان مشاهده کرد شباهت زیادی به مدل F4 دارند و تفاوت اصلی را می‌توان در میزان رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام دانست. موبایل F4 Pro دارای باتری با ظرفیت 2,500 میلی‌آمپر بر ساعت بوده و همچنین بدنه‌ای از جنس فلز دارد.

درصورتی‌که تمایل به خرید این گوشی دارید جالب است بدانید که در رنگ‌بندی‌های طلایی، سفید، سیاه، صورتی و آبی عرضه خواهد شد و برچسب قیمت 799 یوان چین معادل 123 دلار آمریکا بر روی آن خواهد خورد و به‌زودی شاهد عرضه‌ی آن در چین خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*