شمشیر واقعی جنگ ستارگان آمد +ویدیو و عکس

اگر شما هم از طرفداران فیلم های Star Wars (جنگ ستارگان) باشید، احتمالا می دانید که روز ۴ می (۱۵ اردیبهشت) از طرف هواخواهان این مجموعه، به افتخار این فیلم ها و برای جشن گرفتن این خرده فرهنگ، به عنران روز جنگ ستارگان نامیده شده است. خب، برای شرکت در چنین جشنی، همراهی بهتر از شمشیر نوری سراغ دارید؟!
شرکت Wicked Lasers خطرناک ترین اسلحه جنگ ستارگان را برای شما تهیه دیده است: یک شمشیر لیزری. این شرکت به تازگی به مناسبت روز جنگ ستارگان عرضه نسخه اختصاصی یکی از خطرناک ترین سلاح ها عصر فضا را شروع کرده و به دلیل مشکلات کپی رایت، به جای شمشیر نوری یا LaserSaber، آن را شمشیر لیزری یا LaserSaber نامیده است.

این شمشیر از یک تیغه پلی کربنات ۸۲ سانتی متری ساخته شده و قبضه (دسته شمشیر) آن هم از آلومینیوم بسیار با کیفیتی تهیه گردیده است. و جالب اینجا است که دقیقا شبیه یک LaserSaber واقعی روشن و خاموش می شود. این شرکت تکنولوژی مورد استفاده برای خاموش و روشن این شمشیر را “magnetic gravity system” یا سیستم جاذبه مغناطیسی می نامد. این شمشیر تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد. اما نور لیزر آن را باید جداگانه با قیمت ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار خریداری کند.
فقط مواظب باشید. این لیزر می تواند باعث صدمات جدی به اطرافیان تان شود. Wicked Lasers می گوید که تنها هنگامی باید از این شمشیر استفاده کنید که عینک محافظ به چشمان تان زده باشید، یا کلاه محافظ لیزر بر سر گذاشته باشید. همچنین به هیچ وجه نباید از آن در شمشیربازی و سرگرمی های این چنینی استفاده کنید، زیرا باعث آسیب به افراد دور و برتان خواهد شد!
البته به گمانم حق با این شرکت باشد. زیرا نشانگرها و اسباب بازی های لیزری که در فروشگاه ها عرضه می شوند تنها ۵ میلی وات قدرت دارند. ما شما می توانید برای این شمشیر سه نوع لیزر با قدرت ۲۵۰ میلی وات، ۷۵۰ میلی وات و یا یک وات را سفارش دهید.
از آنجایی که امکان نبرد با این شمشیر نوری را ندارید، و اگر شیفته جنگ ستارگان باشید حتما آن را خواهید خرید؛ فکر می کنید چه استفاده ای می تواند داشته باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ویدو این شمشیر نیست از کجا باید ببینمش

  2. ماسک شخصیت های استار وارز رو از کجا میتونم تهیه کنم یا لباس های شخصیت lord vader یا kylo ren لطفا راهنمایی کنیم خیلی میخوان

  3. بابا مردمو اس*ل گیر اوردن اصلا واقعیت نداره.
    در ضمن خودم از طرفدارای پرپاقرص جنگ ستارگانم ولی منطق میگه اینا همش فیلمه و فقط برای اکران روی سینماست.اینام شاید شمشیر لیزری باشه ولی نه میبره نه روشن و خاموش میشه

  4. این شمشیر ها واقعی است

  5. نه عزیزم تو ایران اصلا یه شمشیر نوریم پیدا نمیشه ولشون کن بابا خولن

  6. آیا شمشیر نوری اسباب بازی در ایران هست؟

  7. شما که ندارید چرا نشون می دید