شرکت بتسدا

بتسدا 12 ژوئن میزبان رویداد E3 2016 با بازی‌های جدید خواهد بود

دو ماه دیگر تا بزرگ‌ترین رویداد دنیای بازی‌های رایانه‌ای یعنی نمایشگاه E3 2016 باقی‌مانده و هرروز شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری راجع به برنامه‌های کمپانی‌های معتبر در رابطه با جدیدترین عناوینشان هستیم. در همین راستا ساعاتی پیش کمپانی بتسدا (Bethesda) با انتشار اعلامیه طرفداران خود را خوشحال کرده و اعلام کرد در دوازدهیم روز ماه ژوئن مصادف با 23 خردادماه، میزبان یک برنامه ویژه در یکشنبه‌شب قبل از شروع نمایشگاه E3 2016 بوده و جدیدترین بازی‌های خود را برای طرفداران به نمایش خواهد گذاشت.

طبق جزئیات منتشر شده، کمپانی بتسدا قصد دارد در کنار نمایش‌های جدید از گیم پلی بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی‌های منتشر شده کمپانی، شرکت‌کنندگان در این برنامه می‌توانند به تجربه نسخه دمو (آزمایشی) جدیدترین عناوین شرکت پرداخته و در کنار گوش دادن به مصاحبه مهمانان ویژه‌برنامه، از آن‌ها پذیرایی نیز خواهد شد.

حدس می‌زنید سورپرایز بتسدا چه خواهد بود؟

همچنین یک گروه موسیقی نامعلوم نیز در ساعت 8:30 صبح به‌وقت تهران در این برنامه اجرا خواهد داشت.
مانند برنامه سال گذشته، امسال نیز شرکت در برنامه برای تمامی علاقه‌مندان آزاد بوده و ثبت‌نام جهت شرکت در برنامه از تاریخ 10 ماه مه (مصادف با 21 اردیبهشت‌ماه) آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت بتسدا برنامه را به‌صورت زنده و همراه با پیش‌نمایش در ساعت 5:15 صبح به‌وقت تهران پخش خواهد کرد. برنامه سال گذشته بتسدا در E3 2015 یکی از بهترین برنامه‌های شرکت در چند سال اخیر بوده و شاهد رونمایی از عناوین مطرحی مانند Fallout 4 و Dishonored 2 و نمایشی قابل‌قبول از عناوین DOOM و Battlecry بودیم.

نظر شما در رابطه با این برنامه چیست؟ آیا بتسدا مانند سال گذشته غافلگیری بزرگی برای طرفداران خود خواهد داشت یا به نمایش عناوین رونمایی شده اکتفا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*