گلکسی نوت ۶ به صورت ضد آب و با اسکنر چشم عرضه خواهد شد

گلکسی نوت ۶ مقاوم در برابر نفوذ آب و مجهز به اسکنر چشمی خواهد بود

گلکسی نوت ۶ ( Galaxy Note 6) نسل بعدی فبلت های سامسونگ خواهد بود. این دیوایس که قرار است پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ و شاید هم پرچم‌دار بازار فبلت ها باشد، در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد و آن‌طور که مشخص شده قرار است با قابلیت‌های انقلابی جدیدی عرضه شود.

سامسونگ در زمان تولید گلکسی اس ۶، به دلیل اینکه قصد داشت از مواد جدیدی برای طراحی بدنه استفاده کند و به دلیل زبان طراحی متفاوت، استانداردهای مربوط به ضد آب بودن را کنار گذاشت. به این ترتیب اس ۶ نتوانست استاندارد IP68 را دریافت کند و تا حد زیادی در برابر برخورد آب و رطوبت دچار ضعف بودند.

اما با تولید نسل هفتم گلکسی، سامسونگ علاوه بر طراحی فلزی و استفاده از مواد مرغوب‌تر، توانست استاندارد ضد آب بودن را برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دریافت کند. این دو دیوایس اکنون به لطف برخورداری از این استاندارد می‌توانند تا حد زیادی برخورد با آب را تحمل کنند؛ این مقدار به حدی بالاست که چندی قبل فردی یکی از آنها را داخل آب قرار داد و بعد از ۱۶ ساعت، گلکسی مورد نظر هنوز هم به‌راحتی کار می‌کرد و تمام قابلیت‌های آن قابل اجرا بودند!

حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، فبلت گلکسی نوت ۶ نیز با رعایت این استاندارد تولید خواهد شد و سری جدید فبلت‌های سامسونگ با استاندارد IP68 تولید و عرضه خواهند شد. این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربرانی باشد که مدت‌هاست منتظر معرفی این فبلت هستند و بسیار مایل بودند که این اتفاق همراه با خبر ضد آب و ضد غبار بودن این گجت رخ بدهد.

گلکسی نوت ۶ دارای اسکنر چشمی خواهد بود

یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز این گزارش این است که فبلت گلکسی نوت ۶ قرار است دارای فناوری اسکن عنبیه‌ی چشم باشد! در تصویر زیر می‌توانید فاکتور خرید ۲۰۰ قطعه دوربین مخصوص اسکن عنبیه‌ی چشم را مشاهده کنید. این فاکتور دو روز پیش صادر شده است و سفارش‌دهنده‌ی آن نیز بخش موبایل کمپانی سامسونگ بوده است:

گلکسی نوت ۶ به صورت ضد آب و با اسکنر چشم عرضه خواهد شد

سامسونگ احتمالاً این قطعات را برای آزمایش و تست‌های اولیه خریداری کرده است و یکی از پرچم‌داران بعدی این کمپانی میزبان آنها خواهد بود. محتمل‌ترین گزینه‌ای که به نظر می‌رسد سامسونگ این فناوری انقلابی را بر روی آن قرار دهد، نوت ۶ خواهد بود و اگر این اتفاق عملی شود، فبلت بعدی سامسونگ به معنای واقعی کلمه به یک غول سرسخت تبدیل خواهد شد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که گلکسی نوت ۶ حدود ۴ ماه دیگر و در اواخر ماه جولای توسط سامسونگ معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ فقط کپی کاری
    !تمام! 😐

  2. به نظرم بهترین گوشی اندرویدی بازاذ سری نت باشه.