گوشی میان‌رده

بلک بری دو گوشی میان‌رده جدید خواهد ساخت

رونمایی از 2 گوشی میان‌رده بلک بری خبر تازه‌ای است که توسط مدیرعامل این کمپانی «جان چن» اعلام شده است. بر اساس گزارشات قیمت این دو مدل گوشی بین 300 تا 400 دلار خواهد بود. علاوه بر آن یکی از این دو گوشی میان‌رده نیز همانند مدل بلک بری پریو دارای صفحه کلید فیزیکی QWERTY خواهد بود.

john-chen-blackberry1مدیرعامل کمپانی کانادایی بلک بری «جان چن» می‌گوید که این کمپانی قصد دارد تا جهت حضور پررنگ‌تر و گسترده‌تر این برند در بازار جهانی، 2 گوشی میان رده‌ای را روانه بازار کند. او این خبر را در مصاحبه با یک روزنامه اماراتی اعلام کرده است و گفته که در سال جاری این تصمیم عملی خواهد شد.

بر اساس این گزارش آقای چن اذعان داشت که قیمت اولین گوشی اندرویدی این کمپانی ( بلک بری پریو ) کمی زیاد بوده و شاید ممکن است بسیاری از مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان توان خرید ان را نداشته باشند. به همین خاطر این کمپانی معتقد است به جهت رقابت با تولیدکنندگان بزرگی مانند سامسونگ و اپل، نیازمند عرضه محصولاتی در رنج‌های قیمتی مختلف به خصوص گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ است. این 2 گوشی میان‌رده‌ بلک بری می‌توانند گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به این برند باشند.

اطلاعات اولیه درباره دو گوشی میان‌رده جدید بلک بری

در‌حالی‌که مدیرعامل این کمپانی اطلاعات دقیق‌تری را از دو گوشی میان‌رده‌ بلک بری ذکر نکرده است، اما ظاهراً به زودی این اطلاعات از طریق مطبوعات منتشر خواهند شد. به گفته وی هر دو دستگاه با قیمت‌های رقابتی حدود 300 تا 400 دلار عرضه خواهند شد. بر اساس اطلاعات اولیه یکی از این دو مدل درست همانند بلک بری پریو دارای یک صفحه کلید QWERTY فیزیکی خواهد بود. اوایل سال خبری مبنی بر عرضه 2 گوشی میان‌رده‌ بلک بری بر روی خروجی وبسایت‌ها قرار گرفته بود که آن‌ها نیز حاوی چنین اطلاعاتی بودند.

در مصاحبه‌ای دیگر مدیرعامل بلک بری گفته است که این کمپانی قصد دارد تا استراتژی تازه‌ای را در بازارهای بین المللی بسیار بزرگی مانند هند اعمال کند اما این سناریو جهت اجرای کامل نیازمند چندین سال زمان خواهد بود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این دو گوشی هوشمند میان‌رده‌ بلک بری تا اوایل نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*