گوشی هوشمند HTC 10

تصویر رنگ مشکی گوشی هوشمند HTC 10 به بیرون درز کرد

گوشی هوشمند HTC 10 دیگر به‌عنوان یک راز نخواهد ماند؛ چراکه فردا شاهد مراسم رونمایی از آن خواهیم بود. به‌تازگی تصاویری به بیرون درز کرده‌اند که ادعا می‌کنند تصویر نهایی این گوشی هوشمند هستند.

تنها یک روز تا رونمایی اچ تی سی از پرچم‌دار خودش گوشی هوشمند HTC 10 باقی‌مانده است  و تقریباً همه علاقه‌مندان به فناوری در انتظار دیدن آن هستند. پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی که همگی خبر از قدرت بالای این محصول (دوربین قدرتمند، عمر باتری عالی و کیفیت صدای بالا)  می‌دهند، می‌توان گفت که اچ تی سی با گوشی هوشمند HTC 10 به دنبال احیایی دوباره پس از یک افول طولانی‌مدت است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند HTC 10 به یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super LCD 5 با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز خواهد بود. اسنپدراگون 820 نیز در کنار پردازنده‌ای 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، باتری 3,000 میلی‌آمپری و 4 گیگابایت حافظه رم در زیر قاب این گوشی هوشمند قدرت‌نمایی خواهد کرد. ازنظر دوربین نیز پرچم‌دار جدید اچ تی سی باید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. گوشی هوشمند HTC 10 میزبان دو دوربین 12 و 5 اولترا پیکسلی است که دوربین اصلی آن توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K را خواهد داشت. رابط کاربری Sense 8 نیز همراه با اندروید 6.0 مارشمالو بخش نرم‌افزاری پسر پر سر و صدای اچ تی سی را بر عهده خواهند داشت.

تصاویر تازه انتشار یافته که رسانه‌ها ادعا می‌کنند مربوط به این گوشی هوشمند است، آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. تابه‌حال چندین بار تصاویر مربوط به قسمت پشتی گوشی هوشمند HTC 10 به بیرون درز کرده است که به نظر می‌رسد این تصویر واقعی‌تر از ما باقی عکس‌ها است. بر روی قاب پشتی دستگاه شاهد یک لنز دوربین همراه با فلش ال ای دی و فوکوس لیزری خواهیم بود. خطوط آنتن نیز به‌خوبی در دو قسمت بالا و پایین دستگاه قابل مشاهده هستند. در میانه این قاب نیز مطابق سایر محصولات این کمپانی نام تجاری HTC هک شده است. تازه‌ترین شایعات خبر از وجود یک اسکنر اثرانگشت زیر کلید فیزیکی خانه (Home) می‌دهند که می‌تواند اقدام خوبی از سوی این کمپانی تایوانی باشد.

تصاویر جدید گوشی هوشمند HTC 10

همان‌طور که در گذشته اعلام شد، فردا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه مراسم رونمایی از پرچم‌دار تازه‌وارد اچ تی سی برگزار خواهد شد که می‌توانید به‌صورت زنده آن را از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*