اپلیکیشن واقعیت افزوده ، Nokia City Lens، ویژه گوشی های لومیا+ویدیو

 

 

نوکیا امروز نسخه بتای اپلیکیشن مرورگر واقعیت افزوده خود را با نام City Lens معرفی کرد که ویژه ویندوز فون های سری لومیا تهیه شده است. این اپلیکیشن قبلا به صورت یک پروژه تجربی برای ابزارهای سیمبیان این شرکت عرضه شده بود.

این اپلیکیشن می تواند به گشت و گذار شهری شما جان تازه ای ببخشد و از درون رابط کاربری واقعیت افزوده خود، با تماشای محیط اطراف از طریق دوربین موبایل و شناسایی محل، نزدیک ترین مراکز سرگرمی همچون رستوران ها، موزه ها و سالن های سینما را روی تصویر به شما نشان دهد. این فهرست بسته به جهت در دست گرفتن موبایل، می تواند به صورت یک لیست به نمایش درآید و یا اینکه بر روی نقشه نشان داده شود.
همچنین از طریق این اپلیکیشن به نقد و بررسی ها و جزئیات تماس محل های لیست شده دسترسی خواهید داشت. این اطلاعات را می توانید از طریق پیام کوتاه، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی با دیگر دوستان تان به اشتراک بگذارید.
البته این اپلیکیشن هنوز به صورت نسخه بتا منتشر شده و احتمالا باگ ها و ایراداتی هم دارد، اما مطمئنا شاهد ارائه آن به صورت یک محصول تجاری در آینده نزدیک خواهیم بود. اگر شما هم صاحب یک لومیای نوکیا هستید و به این برنامه علاقه مند شده اید، می توانید در سایت Beta Labs نوکیا ثبت نام کرده و آن را دانلود کنید .
امیدواریم که نوکیا این اپلیکیشن کاربردی را همانند برنامه Maps، با اطلاعات شهرهای ایران تکمیل کرده و ارائه نماید. در ادامه مطلب می توانید ویدیوی  معرفی City Lens را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*