گوشی ZUK Z2 Pro

مشخصات گوشی ZUK Z2 Pro در بنچمارک انتوتو فاش شد

گوشی ZUK Z2 Pro در 21 آوریل معرفی خواهد شد. ZUK موبایل، یکی از کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند چین است که در ماه مه سال گذشته تأسیس شد. این شرکت تاکنون تنها یک گوشی هوشمند تولید کرده، دستگاهی جالب که با حمایت کمپانی لنوو ساخته شده است. ZUK این گوشی هوشمند را ZUK Z1 نام‌گذاری کرده و در دو نوع مختلف روانه بازار کرد.

این کمپانی چینی مدلی از این گوشی را با رابط کاربری سفارشی ZUI و مدل‌های بین‌المللی آن را با سیستم‌عامل سیانوژن که بر بالای اندروید قرار گرفته، عرضه کرد. بررسی‌های این گوشی از قبل انجام شده اما شایعات اخیر حکایت از آماده شدن گوشی جدید این کمپانی دارد. گوشی هوشمندی به نام ZUK Z2  که به‌تازگی خبرهای رسمی و تائید شده‌ای از آن شنیده شد.

گوشی ZUK Z2 Pro به تراشه‌ی اسنپدراگون 820 مجهز است

مدیرعامل شرکت، چانگ چنگ از قبل گفته بود که در 21 آوریل و در پروفایل خود در شبکه اجتماعی ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) مشخصات نسل دوم پرچم‌دار جدید خود را اعلام خواهد کرد. جالب‌توجه آنکه این گوشی هوشمند ZUK Z2 نامیده نشد. این کمپانی به برخی از دلایل نام ZUK Z2 Pro را برای این دستگاه برگزید.

درهرصورت این گوشی 21 آوریل معرفی خواهد شد و مشخصات آن در حال حاضر در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. بر اساس لیست منتشر شده در این بنچمارک، گوشی ZUK Z2 Pro دارای نمایشگر فول اچ‌دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. هرچند که اندازه نمایشگر آن مشخص نشده اما به‌احتمال‌زیاد همان اندازه دستگاه قبلی را داشته باشد، یعنی Z2 Pro نیز ممکن است یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی را با خود حمل کند.

این دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قرار گرفته، قدرت می‌گیرد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه شده و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. این دستگاه در هر دو مدل 3 و 4 گیگابایت رم عرضه شده که هر دو مدل، به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد.

سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن پیش نصب شده و احتمالاً سیستم‌عاملی باشد که در هر دو مدل چینی و جهانی آن دیده خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست؛ اما چینی‌ها می‌توانند انتظار دستگاهی با قیمت 1800 یوان (278 دلار) داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*