تصاویر جدید گوشی آیفون 7 پرو استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کند

همان‌طور که می‌دانید اپل در حال کار بر روی پرچم‌داران بعدی خود است. البته به نظر می‌رسد که آیفون 7 (iPhone 7) تنها نخواهد بود و مدل دیگری به نام گوشی آیفون 7 پرو (iPhone 7 Pro) خواهد داشت. حال به‌تازگی تصویری منتشر شده که وجود دوربین دوگانه را در این گوشی تائید می‌کند.

گوشی آیفون 7 پرو 11گوشی آیفون 7 پرو را می‌توان یک مدل جالب نسبت به آیفون 7 خواند. این گوشی که از بدنه‌ی تماماً فلزی بهره می‌برد دارای طراحی پریمیومی بوده که به لطف تصاویر منتشر شده و لو رفته از این گوشی می‌توان با شکل و شمایلی که خواهد داشت باخبر شد.

به‌تازگی تصویری در یک بلاگ ژاپنی به نام Mac Otakara قرار گرفته که ادعا می‌شود متعلق به گوشی آیفون 7 پرو است. طبق این تصویر می‌توان قاب این گوشی طراحی آن را مشاهده کرد که با دقت به‌ظاهر آن می‌توان در مورد صحت شایعه‌ی وجود دوربین دوگانه مطمئن‌تر شد.

بنابراین می‌توان گفت که این طراحی احتمالاً آن چیزی است که در گوشی آیفون 7 پرو مشاهده خواهیم کرد. منبع این خبر همچنین گفته است که سوراخ‌هایی که در انتهای گوشی مشاهده می‌شود در حقیقت همان اتصالات هوشمند هستند که مانند آن‌ها را در آیپد پرو مشاهده کرده بودیم.

آنچه که این خبر را جالب‌تر می‌کند این است که بلاگ ژاپنی Mac Otakara خبر باریک‌تر بودن گوشی آیفون 7 پرو را نسبت به مدل دیگر آن رد می‌کند و همچنین خبری از بلندگوهای استریو در این گوشی نخواهد بود.

هرچند وجود دوربین دوگانه تائید شده ولی باز هم نمی‌توان به این خبر چندان اعتماد کرد و باید منتظر شد تا اخبار بیشتری از این گوشی منتشر شود.

تصویر لو رفته از گوشی آیفون 7 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*