فیلم Deadpool 2 ددپول 2

قسمت دوم فیلم ددپول در راه است؛ کمپانی فاکس به فکر تسخیر سینما

شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم ددپول جالب باشد که بدانند به‌زودی قرار است قسمت دوم فیلم ددپول ” Deadpool 2 ” ساخته شود. این خبری است که کمپانی فاکس و رایان رینولدز بازیگر نقش اصلی این فیلم به آن اشاره کرده‌اند. با این حال تاریخ آغاز ساخت فیلم عنوان نشده است.

چند ماه پیش بود که رایان رینولدز به طرفداران خود وعده بازی در فیلم Deadpool 2 را داد. حال روز گذشته استودیو فاکس با تأیید این خبر گفت که ساخت قسمت دوم این فیلم پرمخاطب در مراحل آغازین خود است.

کریس آرونسون یکی از مدیران رده‌بالای کمپانی فاکس که در جمعی از خبرنگاران حاضر شده بود خبر داد که این استودیو به دنبال ساخت قسمت دوم فیلم ددپول است. وی خاطرنشان کرد که به‌احتمال‌زیاد باری دیگر تیم میلر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و ریت ریس و پائول ورنیک نیز نوشتن موضوع آن را در اختیار خواهند داشت.

«ددپول» نام مستعار «وید وینستون ویلسون» یک کاراکتر محبوب کتاب‌های کامیک است که نخستین دیدار با آن به بیش از 20 سال پیش باز می‌گردد. 12 فوریه امسال بود که فیلمی بر اساس زندگی این کاراکتر شرور و دوست‌داشتنی بر روی پرده‌های سینمای جهان رفت. این فیلم که به کارگردانی تیم میلر ساخته شده است. این فیلم همچنین هشتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان اکس است و توسط استودیو فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم تهیه شده است.

رایان رینولدز Deadpool 2در قسمت اول فیلم ددپول کاراکتر محبوب «وید ویلسون» با بازی رایان رینولدز پس از انجام چندین آزمایش به توانایی‌های تازه‌ای دست می‌یابد. حال وی سعی می‌کند تا به دنبال شخصی رفته و زندگی آن فرد را به اتمام رساند.

از بازیگران قسمت اول این فیلم می‌توان به رایان رینولدز، مورینا بکرین، اد اسکرین، جینا کارانو و تی جی میلر اشاره کرد.

همه چیز درباره ددپول 2 (Deadpool 2)

رینولدز درباره قسمت دوم فیلم ددپول می‌گوید:

در این فیلم وسعت بزرگ‌تری از فضا را در اختیار خواهیم داشت و سعی شده تا از کاراکتر‌های بیشتر مردان اکس در آن استفاده شود تا بتواند علاقه‌مندان به این سری فیلم‌ها را خشنود سازد.

رینولدز که به‌عنوان نقش اصلی این فیلم وید ویلسون به ایفای نقش می‌پردازد، در قسمت دوم ددپول نیز حضور خواهد داشت. هرچند که همچنان زمان دقیق آغاز پروژه ساخت این فیلم مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. man 10 sale tarafdare dead poolam 🙂