خودرو الکتریکی تسلا مدل 3

نزدیک به 400 هزار خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 پیش‌فروش شده است

درحالی‌که پیش‌فروش خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 نزدیک به 400 هزار دستگاه رسیده است، این کمپانی چالش‌های جدی را پیش روی خود دارد. با توجه به آمار فوق‌العاده این پیش‌فروش، ایلان ماسک و کارمندانش همواره باید تلاش کنند تا تحویل این خودرو همانند دو مدل S و X با تأخیر مواجه نشود.

اگر فکر می‌کنید که جنبش بازار در خرید خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 کاذب بوده است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. یکی از مدیران ارشد کمپانی تسلا موتور در سخنرانی اخیر خود عنوان کرده است نزدیک به 400 هزار خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 پیش‌فروش شده است.

با توجه به نیاز مدت‌زمانی طولانی جهت دریافت این خودرو الکتریکی این سؤال پیش می‌آید که چگونه تسلا مدل 3 با تقاضای بسیار بالایی همراه بوده است؟ اما سؤال اصلی آن است که آیا تسلا می‌تواند به همان سطح مدل S، این خودرو را به تولید برساند یا خیر؛ چراکه تا بدین لحظه پرچم‌دار تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی توانسته فروش فراوانی را به دست آورد.

تحویل خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 با تأخیر مواجه خواهد شد؟

البته واضح است که آمار و ارقام اعلام شده کاملاً واقعی است. O’Connell یکی از مدیران تسلا دراین‌باره می‌گوید که میزان پیش‌فروش تسلا مدل 3 یک موفقیت بزرگ است و موفقیت واقعی زمانی به دست خواهد آمد که شما محصول بزرگی را ارائه دهید. ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا موتور نیز از طریق حساب کاربری توییتر خود عنوان کرد که این شرکت مجبور شده تا برنامه‌ریزی‌های مربوط به تولید خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 را تغییر دهد.

بنابراین باید گفت درحالی‌که تسلا پیش‌فروش روزافزونی را طی می‌کنید، باید نسبت به چالش‌های پیش روی خودش نیز آگاهی کامل داشته باشد. چراکه هرگونه تعویق در ارائه خودروهای تسلا مدل 3 در سال 2017 به مشتریان، می‌تواند از اعتبار تسلا موتور بخواهد. اگر به خاطر داشته باشید تسلا موتور در دو مقطع زمان تحویل خودروهای مدل S و X را نیز به تعویق انداخته بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*