گوشی جیونی Pioneer P5 مینی

گوشی جیونی Pioneer P5  مینی معرفی شد

گوشی جیونی Pioneer P5 مینی در هند رونمایی شد. کمپانی جیونی، یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جهان است که هند را بازار بسیار مناسبی برای گوشی‌های میان رده خود یافته است. این کمپانی پس از راه‌اندازی گوشی Pioneer P5L مدل 2016، در حال حاضر گوشی هوشمند جدیدی از سری پایونیر را به نام جیونی Pioneer P5 مینی را در هند رونمایی کرد. این گوشی هم‌اکنون با قیمت 5349 روپیه در حدود 80 دلار از طریق وب‌سایت این کمپانی در هند به فروش می‌رسد.

گوشی جیونی Pioneer P5 مینی در ماه گذشته برای اولین ورود خود به بازارهای جهانی، کشور نیجریه را انتخاب کرد و هند اکنون دومین کشوری است که بازارهای آن از این گوشی هوشمند استقبال می‌کنند. این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و رابط کاربری Amigo 3.1 بر روی آن دیده می‌شود.

P5 مینی دارای یک نمایشگر 4.5 اینچی IPS با رزولوشن 480 در 854 پیکسل است، از یک پردازنده چهار هسته‌ای مدیا تک MT6580M با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز قدرت گرفته و با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. فضای ذخیره‌سازی داخلی این گوشی نیز از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست. گوشی جیونی Pioneer P5 مینی در پشت به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با یک فلش LED مجهز شده و در جلوی آن دوربینی 2 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت قرار گرفته است.

گوشی جیونی Pioneer P5 مینی در هند رونمایی شد

گزینه‌های ارتباطی این گوشی شامل بلوتوث، جی پی اس، وای – فای و میکرو یو اس بی است. این دستگاه دارای یک باتری 1850 میلی‌آمپر ساعتی بوده که به ادعای این کمپانی می‌تواند تا 9 ساعت زمان مکالمه مستمر و 237 ساعت حالت آماده بکار بر روی شبکه 3G را پشتیبانی کند. جیونی پایونیر P5 مینی با اندازه‌های 9.1 در 66 در 132 میلی‌متر، 153 گرم وزن داشته و در رنگ‌های سیاه، آبی و سفید در دسترس است.

برخی از برنامه‌های از قبل نصب شده بر روی این گوشی عبارت‌اند ازWhatsApp, Facebook, WPS office، Clean master و TouchPal
Gionee به‌تازگی گوشی جیونی Pioneer P5L را به قیمت 125 دلار در فروشگاه‌های آنلاین این کمپانی عرضه کرده است. این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*