باریک‌ترین مک بوک اپل

باریک‌ترین مک بوک اپل را اواخر سال جاری ملاقات خواهیم کرد(شایعه)

بر اساس شایعات تازه‌ای که یک رسانه تایوانی به آن دامن زده است، اواخر سال جاری باریک‌ترین مک بوک کمپانی اپل معرفی خواهد شد. این شایعات عنوان می‌کنند مک بوک تازه اپل دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی رتینا بوده و در نیمه دوم سال طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل می‌توانیم آن‌ها را ببینیم.

باریک‌ترین مک بوک اپل به یک صفحه نمایش 12 اینچی رتینا و بدنه فلزی مجهز خواهد بود

این‌گونه که شایعات اخیر بیان می‌کنند اپل قرار است نیمه دوم سال جاری باریک‌ترین مک بوک خود را معرفی کند. این مک بوک همراه با صفحه نمایش رتینا خود انتظار می‌رود که دارای یک بدنه فلزی خوش ساخت باشد و عمده اشکالات لپ تاپ‌های موجود در بازار را به همراه نداشته باشد. علاوه بر آن انتظار داریم که اپل زبان طراحی خود را تغییر داده و در ساخت این محصولات از طراحی تازه‌ای بهره ببرد.

نخستین بار این شایعه از سوی یک رسانه‌‌ی تایوانی به نام DigiTimes منتشر شد. در گذشته نیز شاهد درز اطلاعاتی جالب از دستگاه‌های عرضه نشده توسط این رسانه بودیم که البته اکثر آن‌ها نیز به واقعیت پیوسته‌اند.

این امکان وجود دارد که مک بوک تازه وارد اپل نسخه به‌روز شده نسخه‌های قدیمی باشد. هرچند هنوز هم این امکان وجود دارد شاهد عرضه باریک‌ترین مک بوک تازه وارد این کمپانی باشیم. دستگاهی که به نظر می‌رسد نسل دوم مک بوک‌های 12 اینچی اپل خواهد بود.

شایعات قبلی نشان می‌دادند که اپل قصد دارد در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خودش از نسخه‌های به‌روز شده مک بوک ایر و مک بوک پرو خود رونمایی کند. هرچند تا به حال این خبر تایید نشده است. اپل حتی در رویداد دوم فروردین خود نیز که طی آن از آیفون SE رونمایی کرد، سخنی از مک بوک‌های جدیدش به میان نیاورد.

بنابراین طرفداران اپل باید تا نیمه دوم سال جاری منتظر بمانند و ببینند که آیا باریک‌ترین مک بوک اپل رونمایی خواهد شد یا خیر! هرچند که اگر اطلاعات تازه‌ای به دستمان رسید حتما شما را از این قضیه مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*