تلفن هوشمند هواوی پی 9

هواوی انتظار فروش 10 میلیونی از تلفن هوشمند هواوی پی 9 دارد

مدیر عامل بلند پرواز هواوی از برنامه‌ریزی‌ها و انتظارات فروش 10 میلیونی تلفن هوشمند هواوی پی 9 سخن گفت. علاوه بر آن هواوی میت 9 از دیگر مباحث مهمی است که مدیر بخش موبایل هواوی وجود دو دوربین ساخت لایکا در بخش پشتی آن را تایید می‌کند. این گوشی نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد و دارای سخت افزاری قدرتمند خواهد بود.

18 فروردین ماه روزی بود که غول چینی از تازه‌ترین دستاورد خودش تلفن هوشمند هواوی پی 9 (Huawei P9) همراه با برادر بزرگتر آن پی 9 پلاس رونمایی کرد. درست یک هفته پس از مراسم رونمایی پی 9 با قیمت 460 دلار و پی 9 پلاس با قیمت 615 دلار وارد بازار گوشی‌های هوشمند شدند. قیمت گذاری که با توجه به امکانات این دو گوشی هوشمند مناسب است اما در مقایسه با رقبای چینی خود بیش از اندازه گران است. هرچند که مدیرعامل این کمپانی قیمت محصولات جدید هواوی را پایین خوانده است.

یو چنگ دوگ ( ریچارد یو ) مدیرعامل این کمپانی همچنین هدف گذاری فروش هواوی را بالا توصیف کرده است و در نظر دارد تا خط تولید دو گوشی هوشمند هواوی پی 9 و پی 9 پلاس را تا 10 میلیون قطعه افزایش دهد. این به بدین معنی است که فروش کلی هواوی بیش از 10 میلیون دستگاه خواهد بود.

هواوی پی 9 و میت 9

میت 9 هم به دو دوربین لایکا در قسمت پشتی مجهز خواهد بود

گانگ هی، مدیر بخش موبایل هواوی درمورد همکاری جذاب این شرکت با کمپانی لایکا Leica نیز سخن گفته است. مدیرعامل کمپانی جذاب هواوی می‌گوید که همکاری آن‌ها در خصوص لنز‌های دوربین تلفن هوشمند هواوی پی 9 و پی 9 پلاس تنها شروعی برای یک رابطه طولانی مدت بوده است. همانطور که مستحضر هستید دو پرچم‌دار تازه هواوی در قسمت پشتی دستگاه خود از دو دوربین ساخت کمپانی لایکا بهره می‌برند.

گانگ هی همچنین در خصوص محصولات آینده این کمپانی می‌گوید که نیمه نخست سال جاری هواوی پی 9 و پی 9 پلاس تنها گوشی‌های هوشمند دو لنزه بازار خواهند بود و پرچم‌دار جدید این کمپانی هواوی میت 9 نیز که در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد دارای دو لنز خواهد بود که البته انتظار می‌رود بار دیگر لایکا میزبان تولید آن‌ها باشد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها هواوی میت 9 هندستی قدرتمند خواهد بود و به یک تراشه هشت هسته‌ای Kirin 955، چهار گیگابایت رم، صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید مارشمالو مجهز است. از دیگر مشخصات میت 9 باید به دو دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی این دستگاه اشاره کرد که در واقع دومین محصول دو دوربینه کمپانی هواوی را به بازار تقدیم خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*