آنر V8

آنر V8 قرار است در 21 اردیبهشت معرفی شود

هواوی به نظر می‌رسد که قصد دارد گوشی دیگری عرضه کند که از ترکیب دوربین دوگانه بهره خواهد برد. آنر V8 گوشی جدید کمپانی چینی است که گفته شده در بیست و یکم اردیبهشت رونمایی می‌گردد.

کمپانی چینی هواوی حسابی سر خود را با محصولات متعددی که معرفی کرده است گرم کرده که می‌توان به تبلت‌ها و گوشی‌هایی با قدرت سخت‌افزاری مختلف اشاره کرد. امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تبلت جدیدی به نام مدیاپد تی 1 پلاس معرفی شده است و از صفحه‌ی 7 اینچی بهره می‌برد.

سنسورهای استفاده شده در دوربین دوگانه آنر V8 ساخت لیکا نخواهد بود

آنچه جالب‌تر از همه‌ی این محصولات به نظر می‌رسد گوشی جدید هواوی به نام آنر وی 8 (Honor V8) است که با توجه به تیزری که از آن منتشر شده احتمالا از یک دوربین دوگانه در پشت خود بهره خواهد برد. احتمالا هدف کمپانی هواوی از استفاده‌ی دوربین دوگانه در آنر V8 این است که بتواند چنین قابلیتی را در یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر نسبت به پرچم‌دارانش به کار برده و نظر کاربرانی که علاقه به استفاده از چنین قابلیتی را دارند اما به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت می‌گردند جلب کند.

این تیزر که در حساب کاربری ویبو کمپانی هواوی منتشر شده به‌صراحت وجود گوشی آنر V8 را تایید می‌کند و جالب است که به دوربین دوگانه نیز اشاره می‌شود. در گذشته، گوشی آنر 6 پلاس بود که از این قابلیت بهره می‌برد و در سال 2014 عرضه شد و بعد از این گوشی نوبت به پرچم‌داران هواوی یعنی هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس رسید تا از ترکیب دوربین دوگانه بهره ببرند.

آنر V8 در صورت داشتن این قابلیت دومین گوشی از سری آنر خواهد بود که می‌تواند از چنین قابلیتی بهره ببرد. کمپانی همچنین یک تاریخ رونمایی نیز برای این گوشی در نظر گرفته که گویا باید در دهم مه (بیست و یکم اردیبهشت) منتظر رونمایی از آنر V8 باشیم.

البته شایعاتی نیز در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی وجود دارد. طبق آنچه در فضای مجازی منتشر شده است گویا باید شاهد استفاده از دو دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب این گوشی باشیم درست مانند آنچه در هواوی پی 9 و پی 9 پلاس دیده بودیم؛ البته بدون لنزهای لیکا.

یک تراشه‌ی هواوی Kirin 950 با معماری 64 بیتی نیز در زیر قاب این گوشی قرار دارد که مجهز به یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای است. به احتمال زیاد باید شاهد دو مدل از این گوشی باشیم. یکی از این دو مدل دارای 3 گیگابایت رم و دیگری نیز 4 گیگابایت رم خواهد داشت. البته هر دو مدل مجهز به اسکنر اثرانگشت بوده و به احتمال زیاد دارای بدنه‌ای از جنس فلزی هستند.

موبایل آنر V8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بوده که قرار است بر روی این سیستم عامل، رابط کاربری EMUI سوار شود. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم و باید صبر کرد و دید که این گوشی چه مشخصات دیگری خواهد داشت و زمان عرضه و همچنین قیمت آن چقدر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*