به‌روزرسانی اوکولوس ریفت

به‌روزرسانی اوکولوس ریفت نصب بازی بر روی تمام درایو‌ها را ممکن کرد

کمپانی تحت نظر فیس بوک امروز به‌روزرسانی اوکولوس ریفت را عرضه کرد که بسیاری از مشکلات کاربران را رفع و رجوع کرده است. کاربران پس از نصب این به‌روزرسانی دیگر مشکلی بابت قرار دادن فایل بازی‌ها بر روی سایر درایو‌های کامپیوتر خود نخواهند داشت.

نزدیک به سه هفته از آغاز فروش هدست‌های واقعیت مجازی اوکولوس ریفت می‌گذرد اما هنوز شاهد عرضه گسترده‌ای از سوی کمپانی اوکولوس نبوده‌ایم. این هدست یکی از نخستین هدست‌های حرفه‌ای واقعیت مجازی است و تجربه کاربران، همچنان با آن رو به بهبود است. با این وجود یکی از بزرگ‌ترین شکایاتی که مصرف کنندگان این هدست از اوکولوس داشتند، عدم قابلیت نصب بازی‌های مختلف بر روی درایوی جز درایو اصلی دستگاه بوده است.

بدیهی است که چنین اتفاقی نمی‌تواند برای هر کاربری خوب باشد. درایو C یا هر درایو دیگری که سیستم عامل کامپیوتر شما بر روی آن نصب است دارای ظرفیت بالایی نخواهد بود و فضا برای نصب بازی‌های مختلف کافی نیست. اما خبر خوب آن که اوکولوس این مشکل را رفع کرده است. به‌روزرسانی اوکولوس ریفت که به تازگی منتشر شده است این امکان را به کاربران خواهد داد تا بازی‌های مخصوص هدستشان را بر روی هر درایوی که می‌خواهند نصب کنند.

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم در واقع از زمان عرضه هدست اوکولوس ریفت، این کمپانی به جهت آن که از هرگونه پورت کردن، هک و فروش غیرقانونی بازی‌هایش جلوگیری کند کاربران کامپیوترهای شخصی را مجبور می‌کرد تا بازی‌هایشان را بر روی درایوی که ویندوز در آن نصب است (معمولاً درایو C) قرار دهند. از آنجایی که بازی‌های این هدست بسیار حجم گیر هستند و اکثر کاربران درایو مخصوص ویندوز خود را با ظرفیت کم‌تری نصب می‌کنند این قضیه برای کاربران مشکل ساز شده بود و صدای آن‌ها را درآورده بود. خوشبختانه این مصرف کنندگان با دریافت و نصب به‌روزرسانی اوکولوس ریفت دیگر شاهد چنین مشکلی نخواهند بود.

آموزش به‌روزرسانی اوکولوس ریفت

اگر از دارندگان این هدست هستید جهت اعمال این تغییرات ابتدا از تمامی اطلاعات و بازی‌های خود بکاپ تهیه کرده سپس نرم افزار اوکولوس را از کامپیوتر خود حذف کنید. پس از آن تازه‌ترین به‌روزرسانی اوکولوس ریفت را دریافت و نصب کنید و فایل بکاپ گرفته شده را در نرم افزار باز نشانی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اغا من اپدیت کردم مشکلم حل شد الکی مثلا اوکولوس ریفت دارم :Happy-Grin: