پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل

پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل اجازه می‌دهد با کامپیوتر خود پیامک ارسال کنید

مایکروسافت به‌روزرسانی تازه‌ای را برای پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل عرضه کرده است که به گفته کاربران در آن ویژگی جدیدی به نام “Messaging Everywhere” دیده شده است. به کمک این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌های دریافتی در موبایل مجهز به ویندوز 10 را از طریق کامپیوتر دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهند.

از پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل مشخص است که مایکروسافت خیلی سخت به دنبال متحد کردن سیستم عامل خود بین تمامی دستگاه‌هایش است. بنابراین شما قادر خواهید بود با کامپیوتر خود تمامی امور مربوط به گوشی همراهتان را مدیریت کنید.

اضافه شدن ویژگی Messaging Everywhere به پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل ؛ یک گام دیگر به سوی تشکیل سیستم عاملی واحد

در تازه‌ترین پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل اپلیکیشن جذابی به نام “Messaging Everywhere” اضافه شده که به شما این امکان را خواهد داد تا از طریق کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خود به ارسال و دریافت پیام‌های تلفن هوشمندتان بپردازید. برای آن که چنین قابلیتی را تجربه کنید، شما به یک گوشی هوشمند مجهز به پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل مانند لومیا 650 یا یک لومیا 950 خواهید داشت. در صورتی که ویژگی ذکر شده را بر روی سیستم خود فعال کنید و آن را با کامپیوتر خود سینک کنید، تمامی پیام‌های موجود در تلفنتان بدون نیاز فیزیکی به آن در دسترس خواهد بود.

پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل

در این به‌روزرسانی اپلیکیشن اسکایپ نیز حذفش شده است تا مایکروسافت خودش را برای عرضه یک اپلیکیشن اسکایپ یونیورسال آماده کند. این کمپانی در این باره می‌گوید که با توجه به محبوبیت بالای اسکایپ جهت برقراری تماس‌های صوتی و تصویری، قصد دارد تا با عرضه نسخه یونیورسال این اپلیکیشن بین تمامی دیوایس‌های مجهز به ویندوز 10 ترکیب واحدی از کارایی این اپلیکیشن را ایجاد کند. البته این اپلیکیشن در حال حاضر بر روی نسخه دسکتاپی ویندوز 10 موجود است و تنها در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل شاهد حضور آن نخواهیم بود.

کاربران دسکتاپی ویندوز 10 برای اپلیکیشن اسکایپ تنها یک به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند که بسیاری از باگ‌های نسخه قبلی در آن برطرف شده و دیگر کاربران مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

لازم به ذکر است که مایکروسافت در تابستان پیش رو قصد دارد تا نسخه واحدی از سیستم عامل خودش را برای تمامی دیوایس‌ها اعم از کامپیوتر، موبایل و کنسول ایکس باکس وان عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*