مشخصات گوشی هواوی آنر V8

مشخصات گوشی هواوی آنر V8 فاش شد

مشخصات گوشی هواوی آنر V8 قبل‌از رونمایی رسمی این گوشی فاش شد. هواوی یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و ارائه دهنده‌ی سرویس‌های ارتباطی در جهان است.

این غول فناوری چینی سال گذشته بعد از کمپانی‌های سامسونگ و اپل عنوان بهترین کمپانی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان را از‌آنِ خود کرد و اکنون به یکی از قطب‌های بزرگ این صنعت تبدیل شده است. هواوی آنر در حال راه‌اندازی اولین پرچم‌دار خود است. گوشی هواوی آنر V8 ، امسال با دوربین های دوگانه‌ای ازراه خواهد رسید.

به تازگی مشخصات گوشی هواوی آنر V8 به‌همراه تصاویری از آن منتشر شده است. این اطلاعات و تصاویر تا حدودی شبیه به جزئیاتی است که ازقبل درباره‌ی این گوشی به بیرون درز کرده بود. هرچند که برخی از جزئیات اعلام شده از این گوشی در سایت‌های مختلف با هم تفاوت دارد – در برخی سایت‌ها به وجود نمایشگر 5.2 اینچی اشاره شده، درحالی که برخی دیگر نمایشگر آن را 5.5 اینچ اعلام کرده‌اند – بقیه‌ی مشخصات تقریبا یکسان است.

مشخصات گوشی هواوی آنر V8 فاش شد

گوشی هواوی آنر V8 به پردازنده کرین 950 با سرعت پردازشی 2.0 گیگاهرتز مجهز خواهد شد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی همان چیزی است که هواوی با راه‌اندازی هواوی پی 9 به نمایش گذاشت؛ یعنی وجود دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت که جلب توجه زیادی کرد. اگر چه ممکن است که این دوربین‌ها تحت لیسانس کمپانی لایکا ساخته نشده نباشد اما به احتمال زیاد این دوربین‌های دوگانه باید از ویژگی‌های یکسانی در هر دو دستگاه برخوردار باشد.

همچنین این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و ویدئو چت در جلو نیز مجهز شده است. این دستگاه دارای دو اسلات برای سیم‌کارت بوده و از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. گوشی هواوی آنر V8 با ضخامت 9.65 میلیمتر، 144 گرم وزن داشته، سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو ازقبل روی آن پیش‌نصب شده و رابط کاربری EMUI هواوی بر بالای این سیستم‌عامل دیده خواهد شد.

این دستگاه در دو نوع مختلف عرضه خواهد شد. در یک مدل، این گوشی به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در مدل دیگر از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. قیمت Huawei Honor V8 از 2590 یوان، چیزی در حدود 399 دلار، شروع خواهد شد. براساس این خبرهای جدید به بیرون درز شده، عرضه این گوشی از 10 مه (21 اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد. در یکی از این وب‌سایت‌ها، نسخه سفید رنگی از این گوشی قرار داده شده که طراحی سه مرحله‌ای آن را نشان می دهد. این دستگاه در وسط فلزی، پنل منحنی جلو با شیشه‌ی 2.5D و با صفحه نمایش بدون حاشیه نشان داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*