19 عکس شگفت‌انگیز از طبیعت کانادا

19 عکس شگفت‌انگیز از طبیعت کانادا

به‌تازگی یک عکاس بلژیکی به نام ویکتور آردن (Victor Aerden) که به کانادا سفر کرده، عکس‌هایی بسیار خارق‌العاده‌‌ای از طبیعت این کشور گرفته که ما در گجت نیوز به این فکر افتادیم که این عکس‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

کانادا کشوری بسیار شگفت‌انگیز با طبیعتی بکر و زیبا که اگر شما آدمی طبیعت دوست باشید، بی‌شک عاشق این کشور خواهید شد. تصاویری که در ادامه خواهید دید در مرز بین دو ایالت آلبرتا (Alberta) و بریتیش کلمبیا (British Columbia) گرفته شده است. طبیعتی که گویی هزاران سال همانجا دست نخورده و بکر باقی مانده است. آقای آردن این عکس‌های زیبا را با دوربین Nikon D3200 گرفته که دوربین گران قیمتی (حول و حوش 1 میلیون تومان) به حساب نمی‌آید.

آقای آردن درباره‌ی خود و عکس‌هایی که گرفته است چنین می‌گوید:

سلام. اسم من ویکتور است و من متولد بلژیک هستم. کشوری کوچک، هموار و با جمعیت زیاد که من به آن عادت کرده‌ام. چند سال پیش تصمیم گرفتم که برای ادامه‌ی زندگی به کانادا سفر کنم. کشوری که تفاوت‌های زیادی با کشوری که من در آن بزرگ شده‌ام دارد. کانادا کشوری بزرگ، کم جمعیت و فوق‌العاده زیباست که هر آدمی در طول زندگیش باید یکبار هم که شده به آنجا سفر کند.

یک سال پیش اولین دوربین حرفه‌ای خود را خریدم. من در طول طبیعت گردی در کانادا عکس‌های زیبایی گرفته‌ام که دوست دارم با همه به اشتراک بگذارم.

دیدن این تصاویر به معنای واقعی کلمه آدم را به وجد می‌آورد. ما نیز صمیمانه به شما کاربران ارزشمند گجت نیوز پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما اهل طبیعت گردی و عکاسی هستید، عکس‌های خود را برای ما بفرستید تا ما آن را با نام خودتان در وب‌سایت گجت نیوز برای سایر کاربران به اشتراک بگذاریم. شما می‌توانید در قسمت نظرات با گذاشتن پیامی اعلام آمادگی کنید. منتظر شما هستیم.

در ادامه تصاویر مربوط به طبیعت کانادا را مشاهده کنید:

نظر شما در خصوص این عکس‌های جادویی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*