موتو ایکس 2016 در بنچمارک GeekBench مشاهده شد

همان‌طور که می‌دانید موتو قرار است به‌زودی از گوشی‌های خود رونمایی کند. هرچند هنوز این کمپانی که توسط لنوو خریداری شده گوشی در سال 2016 معرفی نکرده است اما مشخصات موبایلی که حدس زده می‌شود موتو ایکس 2016 باشد می‌تواند ارزش این همه انتظار را داشته باشد.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر این که قرار است گوشی وان پلاس 3 دارای مشخصات قدرتمندی بوده و از 6 گیگابایت رم در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون 820 استفاده کند و می‌تواند خبر از ظهور یک پرچم‌دار قدرتمند را بدهد.

در خبری که به‌تازگی منتشر شده نیز گویا باید منتظر یک گوشی جدید از موتورولا باشیم که حدس زده می‌شود گوشی موتو ایکس 2016 باشد. این موبایل در لیست بنچمارک GeekBench با نام Sheridan قرار گرفته و دارای شماره مدل XT1650 است. موبایل جدید موتو شاید در حد وان پلاس 3 نباشد اما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

موتو ایکس 2016 دارای 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بوده و مانند اکثر پرچم‌داران فعلی بازار، در زیر قاب این گوشی نیز از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 820 استفاده شده است. همین قدرت بالای سخت‌افزاری نیز سبب شده تا بگوییم که به‌زودی باید شاهد رونمایی نه تنها یک گوشی بلکه یک پرچم‌دار قدرتمند باشیم که مشخصات مشابهی با اکثر پرچم‌داران فعلی بازار دارد.

این میزان بالای رم و تراشه‌ی استفاده شده در گوشی موتو ایکس 2016 که بر روی آن یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قرار دارد سبب شده تا محصول جدید موتو بتواند در تست تک هسته‌ای به امتیاز 2309 رسیده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز 5344 را کسب کند.

موتو ایکس 2016

شاید بیشتر توجهات در این لیست به امتیاز کسب شده و احتمالا مشخصاتی است که گوشی جدید موتورولا به همراه دارد باشد اما از جزئیات دیگری که می‌توان از لیست متوجه شد مبتنی بودن این موبایل بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

با وجود نزدیک بودن زمان رونمایی از اندروید N احتمال می‌رود که این سیستم عاملی باشد که موتو ایکس 2016 از آن بهره خواهد برد هرچند بهره بردن از سیستم عامل اندروید مارشمالو هم یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود. انتظار می‌رود Moto X 2016 در تابستان امسال رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*