گوشی اوپو Find 9

گوشی اوپو Find 9 دارای نمایشگر 4K خواهد بود

به نظر می‌رسد گوشی اوپو Find 9 با نمایشگر 4K عرضه شود. کمپانی اوپو بر روی پرچم‌داران سری R9 خود متمرکز شده است. اما همه می‌دانیم که R9 دقیقا پرچم‌دار خط تولید گوشی‌های هوشمند اوپو نیست.

سری‌های اوپو Find همواره یکی از سطح بالاترین مشخصات سخت‌افزاری و نوآوری‌های خلاقانه‌ای را ارائه داده‌اند و مطمئنا منتظریم که چیزهای خوبی نیز در مورد گوشی OPPO Find 9 ببینیم. جزئیات بیشتر درباره‌ی این دستگاه بسیار کمیاب است و از این کمپانی هیچ نشانه‌ای برای دریافت تائید این اطلاعات به‌روز شده دیده نمی‌شود.

با این حال آسیاب شایعات درباره گوشی اوپو Find 9 از حرکت، بازنایستاده و خبر‌ها و شایعات زیادی پیرامون آن در گردش است. یکی از این آخرین شایعات درباره‌ی این گوشی حاکی از آن است که احتمالا گوشی اوپو Find 9 در ماه ژوئن امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این خبر توسط یکی از کاربران چینی که ادعا کرده است از تاریخ انتشار این گوشی خبر دارد، در فضای آنلاین منتشر شد. بهر حال هنوز یک تاریخ دقیق برای رونمایی از آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد که اوپو قصد دارد گوشی اوپو Find 9 را در قرنطینه‌ی اطلاعاتی نگه دارد.

گوشی اوپو Find 9 با نمایشگر 4K همراه شده است

به‌طور طبیعی از یک پرچم‌دار بالا رده انتظار مشخصات سخت‌افزاری سطح بالایی می‌رود و مسلما OPPO Find 9 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. شایعات قبلی نشان داده بودند که در دل این دستگاه، آخرین پردازنده‌ی قدرتمند کوالکام، اسنپدراگون 820، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قرار خواهد گرفت. در این گوشی ویژگی‌های خاصی چون شارژ سریع Super VOOC و همچنین سنسور‌های هوشمند اوپو که با قابلیت تثبیت کننده‌ی تصویر همراه شده‌اند را می‌توان یافت و این برخی از امکانات این گوشی هوشمند است.

یکی از جالب‌ترین و هیجان انگیزترین شایعاتی که درباره‌ی این دستگاه به گوش می‌رسد وجود نمایشگر 4K بر روی نسخه‌ی رده‌ بالای گوشی اوپو Find 9 است. اگر خاطرتان باشد از قبل خبر‌هایی درباره‌ی وجود نمایشگر‌های 4K در گوشی‌های سال 2016 کمپانی اوپو و لنوو شنیده می‌شد و در حال حاضر چه گوشی بهتر از OPPO Find 9 می‌تواند چنین ویژگی را به معرض نمایش بگذارد؟

با توجه به این مشخصات سخت‌افزاری سطح بالا، نمی‌توان انتظار یک پرچم‌دار ارزان قیمت را داشت. شایعات می‌گویند که این دستگاه می‌تواند با قیمت بالای 3998 یوان چین یعنی چیزی در حدود 616 دلار آمریکا عرضه شود؛ اما هنوز هیچ تائیدیه‌ای از طرف کمپانی اوپو برای این قیمت وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*