گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس

گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس با باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت

گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس دسامبر گذشته در چین عرضه شد و پنجشنبه‌ی قبل با قیمت 26,999 روپیه معادل با 405 دلار به بازار‌های شبه قاره‌ی هند وارد شد. یکی از بارزترین نکات گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس (Gionee Marathon M5 Plus) که در دسامبر گذشته، هنگام معرفی این گوشی بر روی آن مانور زیادی توسط این کمپانی داده شد، وجود یک باتری بزرگ با عمر طولانی در درون این دستگاه بود.

جیونی می‌گوید گوشی Marathon M5 Plus از یک باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت بهره برده که نسبت به باتری گوشی ماراتن ام 5 کوچک‌تر است؛ اما به ادعای این کمپانی، باتری در نظر گرفته شده برای ام پلاس بهینه‌سازی شده، به این معنی که باتری گوشی ماراتن ام 5 پلاس می‌تواند در 600 چرخه‌ی شارژ شدن، 90 درصد از ظرفیت خود (4500 میلی‌آمپر ساعت) را حفظ کند. به گفته‌ی Gionee ، این زمان در واقع به معنای حدود دو سال استفاده‌‌ی کاربر از این گوشی خواهد بود.

گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس با باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد

بهبود‌سازی‌هایی نیز بر روی نرم‌افزار این گوشی انجام شده است. گوشی ماراتن ام 5 پلاس به کاربران خود در مورد برنامه‌هایی که باعث تخلیه‌ی ‌شارژ باتری می‌شوند، هشدار می‌دهد. به‌علاوه‌ی آن‌ که از تکنوٖلوژی شارژ سریع نیز برخوردار است. باتری این گوشی قادر خواهد بود از صفر تا صد درصد از شارژ خود را در مدت 117 دقیقه (1 ساعت و 57 دقیقه) به دست آورد.

اگر بخواهیم درباره‌ی مشخصات گوشی جیونی ماراتن ام 5 پلاس صحبت کنیم، باید گفت؛ این دستگاه با یک پوشش فلزی و با پشتیبانی از دو سیم‌کارت وارد بازار شد. بر روی سیستم‌عامل آن که اندروید 5.1 لالی‌پاپ است، رابط کاربری جیونی Amigo 3.1 دیده می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر فول اچ دی 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است و صفحه نمایش آمولد آن تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر هر اینچ را شامل می‌شود. گوشی ماراتن ام 5 پلاس از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای مدیاتک MT6753 با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز قدرت‌ می‌گیرد. 3 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایتی قابل ارتقا است.

گوشی Gionee Marathon M5 Plus دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پشت بوده و در جلوی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت قرار گرفته است. این گوشی با اندازه‌های 8.4 در 81.2 در 160.9 میلی‌متر، 211.5 گرم وزن داشته و در رنگ‌های پولار طلایی و رنگ‌بندی‌های مختلف شامپاین طلایی در دسترس است. از گزینه‌های اتصال در این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE، بلوتوث 4.0، جی پی اس، پورت یو اس بی نوع C و همچنین وجود یک اسکنر اثرانگشت در پشت آن، اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*