جک دورسی

جک دورسی، صندلی ریاست توییتر را به یک مهاجر 37 ساله هندی واگذار کرد

جک دورسی از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا داد. از این پس یک مهاجر ۳۷ ساله هندی به نام پاراگ آگراوال به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی ایفای نقش خواهد کرد.

در یک اتفاق پیش‌بینی نشده،‌ جک دورسی اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت کند و مدیر ارشد بخش فناوری این شرکت یعنی پاراگ آگراوال از این لحظه این مسئولیت را عهده‌دار خواهد شد.

دورسی در توییتی این خبر را اعلام کرد:

مطمئن نیستم همه خبر را شنیده‌اند یا نه، من از توییتر استعفا دادم.

وی همچنین در توییت دیگری به تمجید از مدیرعامل جدید پرداخت:

او کنجکاو، منطقی، خلاق، مصر و پیگیر، خودآگاه و فروتن است. او تمام وجودش را برای کار می‌گذارد و کسی است که من هر روز از او چیز‌های جدید یاد می‌گیرم. من به او به عنوان مدیرعامل جدید کاملا ایمان دارم.

در نتیجه این تغییر، برت تیلور نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره Twitter انتخاب شده است. البته جک دورسی تا اواسط بهار سال آینده به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باقی خواهد ماند تا فرآیند گذار بدون مشکل انجام شود و پس از آن برای همیشه توییتر را ترک خواهد کرد.

Jack Dorsey در ایمیل ارسالی به تیم توییتر گفت:

به نظر من خیلی مهم است که یک شرکت بتواند فارغ از تاثیر یا مسیر بنیان‌گذارش روی پای خود بایستد. من می‌خواهم همه شما بدانید که این تصمیم شخص من بوده است و مسئولیت آن را نیز قبول می‌کنم. البته تصمیم بسیار سختی بود. من عاشق این سرویس و شرکت هستم و همه شما را نیز خیلی دوست داریم. من از طرفی خیلی ناراحت و از طرفی هم خوشحالم. شرکت‌های کمی توانسته‌اند به این سطح برسند و از طرفی بنیان‌گذاران زیادی هم نیستند که شرکت‌شان را به خودشان ترجیح می‌دهند. من مطمئنم در آینده ثابت می‌کنیم که این یک تصمیم درست بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*