تبلت Galaxy Tab 4 Advanced

تبلت Galaxy Tab 4 Advanced در بنچمارک رویت شد

تبلت Galaxy Tab 4 Advanced در بنچمارک GFXBench محک خورد. سامسونگ غول تکنولوژی کره‌ای امسال تعدادی گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرد. گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، خوش درخشیدند و اکنون خبرها حاکی از آن است که تبلت آینده‌ی این کمپانی نیز در لیست بنچمارک GFXBench به‌تازگی ظاهر شده است. این تبلت با شماره سریال SM-T536 در این بنچمارک محک خورد.

بر اساس گزارش‌هایی که از کشور لهستان به گوش می‌رسد دستگاه Samsung SM-T536 با عنوان Galaxy Tab 4 Advanced نام‌گذاری خواهد شد. این منبع، همچنین برخی از مشخصات آن را نیز معرفی کرد؛ اما با اعتماد به نفس از نام این تبلت استفاده نکرد، شاید هنوز در نام‌گذاری آن تردیدهایی وجود داشته باشد. بهر حال بر اساس لیست بنچمارک منتشر شده از آن، گویا این دستگاه یک تبلت میان رده بوده که به‌مانند Galaxy Tab 4 10.1 نسبتا نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab 4 Advanced در GFXBench ظاهر شد

بر اساس لیست منتشر شده از GFXBench سامسونگ SM-T536 با نام تبلت Galaxy Tab 4 Advanced دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن تصویری 800 در 1280 پیکسل است. 2 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد شد. سوخت این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز تامین شده که با توجه به وجود پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 در کنار آن، به نظر نمی‌رسد که این پردازنده‌، محصول میان رده‌ای از اسنپدراگون کوالکام باشد.

احتمالا سامسونگ در تبلت Galaxy Tab 4 Advanced از پردازنده‌ی میان رده‌ی اگزینوس استفاده کرده، شاید اگزینوس 7850 و یا شاید اگزینوس 7870 باشد. در پشت این تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و جلوی آن نیز به دوربینی 2 مگاپیکسلی مزین شده است. سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بر روی آن پیش نصب شده و بر روی آن به احتمال زیاد رابط کاربری تاچ‌ویز (TouchWiz) آن دیده خواهد شد.

آمار منتشر شده از لیست بنچمارک SM-T536 تنها اطلاعاتی است که از این دستگاه وجود دارد و هنوز مشخص نیست که این تبلت چگونه خواهد بود. اگر نام این دستگاه به واقع تبلت Galaxy Tab 4 Advanced باشد، احتمالا در یک بدنه‌ی تمام پلاستیکی خودنمایی خواهد کرد، هرچند این احتمال را که ممکن است سامسونگ برای آن قابی فلزی نیز در نظر بگیرد، نمی‌توان نادیده گرفت. دکمه‌ی اصلی آن به احتمال بسیار زیاد زیر نمایشگر آن خواهد نشست و به‌ دنبال آن دو دکمه خازنی در دو طرف قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر این اطلاعات درست باشه تبلت خیلی ضعیفی هست،رزولوشن صفحه بسیار پایین و رم فقط ۲ کیگابایت برای اندروید خیلی معمولی و ناکافیه.