مترجم شبکه اجتماعی اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام هم صاحب یک مترجم شد

شرکت سازنده شبکه اجتماعی اینستاگرام رسماً اعلام کرده است که طی ماه آینده اپلیکیشن‌های این شبکه همگی میزبان یک کلید ترجمه جدید خواهند شد تا شما بتوانید مطالب موجود در دو بخش پست‌ها و بیوگرافی حساب‌های کاربری مختلف را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید. هرچند که این مترجم در بخش نظرات کارایی نخواهد داشت ولیکن به‌زودی این قابلیت نیز به مترجم اینستاگرام اضافه می‌شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای کاربران زیادی است که از اقصی نقاط جهان روزانه از صفحات مختلف موجود در این شبکه استفاده می‌کنند. به طبع تمامی این افراد از زبان رایج دنیا یعنی انگلیسی بهره نمی‌برند و خیلی از کاربران با زبان مادری منطقه خود به ارسال پست می‌پردازند. اینک شبکه اجتماعی اینستاگرام فکر جالبی را در سر می‌پروراند.

ترجمه درون اپلیکیشن، ویژگی جالبی است که شاید در لیست آرزوی بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی باشد. این ویژگی است که فیس‌بوک، شرکت مادر اینستاگرام چند وقتی است از آن بهره‌مند می‌شود و بنا بر تازه‌ترین گزارش‌ها روزانه 200 میلیون خط به زبان‌های مختلف در این شبکه ترجمه می‌شود.

حال امروز اینستاگرام رسماً اعلام کرده است که در ماه آینده یک کلید ترجمه به زیر پست کاربران و در قسمت بیوگرافی هر حساب کاربری اضافه خواهد شد. هرچند که به گفته اینستاگرام این کلید در بخش نظرات کارایی نخواهد داشت ولی به‌زودی این بخش نیز صاحب یک مترجم خواهد شد.

مترجم شبکه اجتماعی اینستاگرام

کلید ترجمه درون اپلیکیشن؛ تازه‌ترین هدیه فیس‌بوک به شبکه اجتماعی اینستاگرام خواهد بود

رشد عمومی شبکه اجتماعی اینستاگرام طی سالیان گذشته فوق‌العاده بوده است. به‌تازگی این کمپانی اعلام کرد که بیش از نیم میلیون کاربر در این شبکه ثبت نام کرده‌اند مه چیزی حدود 300 میلیون نفر آن‌ها به‌صورت روزانه به‌حساب کاربری خود سر می‌زنند. البته نباید فراموش کرد که طی این سالیان پس از عرضه، تیم توسعه دهنده شبکه اجتماعی اینستاگرام خیلی آهسته به بهبود اپلیکیشن‌های این شبکه پرداخته و حتی به تازگی شاهد آن بودیم تا لوگو اینستاگرام از آن حالت سه بعدی قدیمی به یک لوگوی دو بعدی مدرن تغییر یافت.

کمپانی فیس‌بوک که در سال 2012 این شبکه اجتماعی را خریداری کرد بدون شک نقش مهمی را در اضافه شدن این کلید مترجم خواهد داشت. این کمپانی از سال 2011 با همکاری مایکروسافت و جستجوگر بینگ، به چنین قابلیتی دست یافته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*