آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، رابط کاربری Grace را نیز به همراه دارد

آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، رابط کاربری Grace را نیز به همراه دارد

چند روز پیش خبرهایی در مورد فعالیت سامسونگ به جهت تست اندروید نوقا بر روی گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر شد. اما حالا سوال اینجاست که آیا در بروزرسانی های جدید، تنها قابلیت های شرکت گوگل را در این دو گوشی شاهد خواهیم بود یا این که سامسونگ نیز خود مواردی را به آن اضافه خواهد کرد؟ بر اساس موارد فاش شده، آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج حاوی رابط کاربری Grace سامسونگ که هم اکنون بر روی گلکسی نوت 7 وجود دارد، خواهد بود. 

آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، رابط کاربری Grace را نیز به همراه دارد

به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده است که این موارد را تایید می‌کنند. بر اساس موارد منتشر شده، گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در کنار دریافت بروزرسانی نسخه 7.0 اندروید موسوم به نوقا، رابط کاربری Grace که بر روی نوت 7 قابل مشاهده است را نیز در اختیار خواهند گرفت. این رابط کاربری جدید قابلیت های بسیار زیادی را ارائه خواهد داد. یکی از این ویژگی ها مربوط به شخصی سازی قابلیت Always On Display است که البته در نسخه های سری گلکسی اس 7 نیز وجود داشت اما بر روی گلکسی نوت 7 از تنظیمات بسیار گسترده تری برخوردار است.

علاوه بر آن بر اساس موارد ذکر شده، رابط کاربری جدید سامسونگ باعث خواهد شد دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج از نظر نرم افزاری بسیار روان و سریعتر از گذشته شوند. البته هنوز به طور دقیق و مشخص معلوم نیست که آیا این افزایش سرعت و بهره وری در عملکرد به خاطر رابط کاربری جدید سامسونگ بوده یا اندروید نوقا گوگل و یا هر دو آنها؛ در هر صورت تا چند ماه دیگر شاهد عرضه نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا بر روی گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دانلود نمیشه هیچکدوم