آغاز ثبت نام برای طرح تست نسخه بتا اندروید نوقا بر روی اکسپریا ایکس پرفورمنس

آغاز ثبت نام برای طرح تست نسخه بتا اندروید نوقا بر روی اکسپریا ایکس پرفورمنس

اگر در یکی دو سال گذشته از اسمارت فون‌های پرچمدار سونی استفاده کرده باشید، احتمالا میدانید که این کمپانی ژاپنی قبل از عرضه‌ی عمومی یک نسخه‌ی جدید اندروید برای کاربران، نسخه بتای آن را در طرح تست خود عرضه می‌کند. حالا این اتفاق برای نسخه بتا اندروید نوقا نیز رخ داده است و کاربران می‌توانند قابلیت‌های این نسخه را تجربه کنند.

البته لازم است بدانید که لفظ بتا تنها مربوط به این طرح می‌شود و نسخه‌ای از اندروید نوقا که در جریان این طرح بر روی دیوایس سونی شما نصب می‌شود، در واقع بیلدهای اولیه از همان نسخه‌ای است که از طریق آپدیت نهایی و برای تمام کاربران به صورت عمومی عرضه خواهد شد. طرح تست نسخه بتا اندروید نوقا نیز از ساعاتی پیش آغاز شده است و کاربران می‌توانند با ثبت دیوایس خود در آن، از امکانات جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید گوگل برخوردار شوند.

خبر بد این است که تا به این لحظه، امکان دریافت اندروید نوقا در این طرح تست بتا تنها برای کاربران اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) وجود دارد و هیچ اسمارت فون دیگری از خانواده‌ی اکسپریا در این طرح قابل ثبت نخواهد بود. البته این موضوع چندان هم عجیب نیست زیرا مسئولان این کمپانی ژاپنی پیش از این هم اعلام کرده بودند که مدل ایکس پرفورمنس که به عنوان پرچمدار حال حاضر سری اکسپریا محسوب می‌شود، جزو اولین اسمارت فون‌هایی خواهد بود که این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

آغاز ثبت نام برای طرح تست نسخه بتا اندروید نوقا بر روی اکسپریا ایکس پرفورمنسدر ضمن خبر بد دوم این است که تنها کاربران تعدادی از کشورهای منتخب توسط سونی قادر به دریافت و نصب این به‌روزرسانی خواهند بود. بنابراین حتی اگر در طرح تست بتای اندروید ۷.۰ نوقا هم ثبت نام کنید و اسمارت فون اکسپریا ایکس پرفورمنس را داشته باشید هم به طور اتوماتیک این نسخه را دریافت نخواهید کرد. برای دریافت این نسخه حتما لازم است که در یکی از کشورهای سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و هلند زندگی کنید.

در ضمن انتخاب کاربران نیز توسط سونی انجام خواهد شد و تعداد آنها محدود است، بنابراین کاربرانی که می‌خواهند از شانس بیشتری برای دریافت و نصب اندروید نوقا بر روی اکسپریای خود برخوردار باشند، بهتر است هرچه سریع‌تر برای ثبت نام در این طرح اقدام نمایند. همچنین لازم است بدانید که با وجود پایداری نسبتا بالای اندروید نوقا در این طرح تست بتا، باز هم امکان پیش آمدن مشکلات نرم افزاری و کرش کردن‌های ناگهانی وجود دارد. بنابراین اگر از دیوایس خود به طور روزانه استفاده میکنید و کارکرد صحیح آن برایتان بسیار مهم است، بهتر است که از شرکت در این طرح خودداری کنید و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی عمومی صبر کنید.

شما عزیزان گجت نیوزی برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت لینک دانلود و آموزش ثبت دیوایس خود در این طرح می‌توانید به این پست در وبلاگ رسمی اکسپریا مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*