آیا در ماه آبان شاهد معرفی سرفیس فون در کنفرانس مایکروسافت خواهیم بود؟

اگر از طرفداران محصولات مایکروسافت باشید، حتما می‌دانید که کنفرانس مایکروسافت در تاریخ 5 آبان برگزار خواهد شد. محوریت این کنفرانس بر روی مسائل و دیوایس‌های سخت افزاری خواهد بود. این خبر خوبی است، چرا که ما از برنامه‌های آتی مایکروسافت در صنعت موبایل و بازی مطلع می‌شویم. اما آیا خبر جدیدی از گوشی های هوشمند مایکروسافت نیز در راه است؟

این شرکت به تازگی تولید گوشی‌های سری لومیا را کنار گذاشته است، ولی این بدان معنی نیست که گوشی‌های هوشمند ویندوز 10 خود را نیز کنار خواهد گذاشت. اما خبر بد اینجاست که سرفیس فون (Surface Phone) به این زودی‌ها معرفی و عرضه نخواهد شد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شده است، سرفیس فون (Surface Phone) در سال 2017 معرفی می شود. اطلاعات جدیدی توسط Mary Jo Foley تایید شده است که می گوید: طرفداران محصولات مایکروسافت نباید امسال در انتظار معرفی گوشی‌های هوشمند باشند.

محصولات (احتمالی) کنفرانس مایکروسافت

علاوه بر این کاملا واضح است که مایکروسافت بند (Microsoft Band) جدیدی نیز در سال 2016 عرضه نخواهد شد، پس منتظر معرفی این محصول نباشید. تنها چیزی که ما از کنفرانس مایکروسافت انتظار داریم، معرفی محصول سرفیس همه کاره (Surface All-in-One) است، که احتمالا کیبورد سرفیس و موس سرفیس نیز در کنار آن معرفی می‌شود.

کنفرانس مایکروسافت ، آیا سرفیس فون معرفی می شود؟

خبرهایی در زمینه «بازی» نیز در کنفرانس مایکروسافت مطرح خواهند شد، اما بیشتر هدف مایکروسافت جلب توجه عموم به سمت محصولات شراکتی (OEM) خود است. سیستم عامل این محصولات شراکتی ویندوز 10 خواهد بود. شاید گوشی‌هایی معرفی شوند که توسط خود مایکروسافت ساخته نشده باشند.

در نهایت، اگر از طرفداران پر و پاقرص ویندوز 10 موبایل هستید و یک گوشی می‌خواهید که مایکروسافت آن را طراحی کرده و ساخته باشد، سرفیس فون (Surface Phone) بهترین گزینه برای شما است؛ البته برای خریدن آن باید تا اوخر سال 2017 یا شاید هم تا سال 2018 منتظر باشید. آیا هنوز هم مشتاقانه منتظر گوشی ویندوز 10 مایکروسافت خواهید ماند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*