مشکل باتری آیفون 6 اس

آیا با عرضه iOS 10.2.1 مشکل باتری آیفون 6 اس برطرف می‌شود؟

درست زمانی که شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلف در مورد آیفون بعدی اپل هستیم، کاربران محصولات اپل از مشکلات متعدد باتری پرچمدار قبلی گوشی های هوشمند این شرکت یعنی آیفون 6 اس شکایت داشته و به‌نظر حتی با دریافت آی او اس 10.2 نیز مشکل باتری آیفون 6 اس برطرف نشده است. به‌علاوه، حالا این مشکل در آیفون های دیگر هم دیده می‌شود.

گزارشات اولیه از مشکل باتری آیفون 6 اس ، از خاموش شدن ناگهانی دستگاه زمانی که گوشی 30 درصد شارژ داشت، خبر می‌داد. اما حالا مجله فوربز (Forbes) با انتشار گزارشی 62 صفحه‌ای از انجمن پشتیبانی اپل، نظرات کاربران نسبت به عدم بهبود این مشکل را منعکس و اذعان داشته که آپدیت آی او اس 10.2 نه‌تنها مشکل باتری آیفون 6 اس را برطرف نکرده، بلکه باعث تشدید آن نیز شده است. یکی از کاربران این انجمن با نام کاربری “ricardo jb” می‌گوید:

مشکلات قبلی هنوز پا برجاست و آی او اس 10.2 نیز آن را بدتر کرده است. برخی مواقع درصد نمایش باتری روی یک عدد خاص ثابت مانده و حتی با اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین هم تغییر نمی‌کند. بعد از آن و به صورت کاملا ناگهانی، این عدد تغییر می‌کند. واقعا هیچ معیاری مشخصی برای نمایش میزان باتری وجود ندارد.

مشکل باتری آیفون 6 اس حالا به آیفون های دیگر اپل هم رسیده است

به‌نظر می‌رسد آخرین ویرایش از سیستم عامل آی او اس، مقصر اصلی این مشکل بوده و حالا به جز آیفون 6 اس، دیگر گوشی های اپل نیز درگیر آن هستند. هرچند، اپل این مشکل را تنها به برخی از گوشی های آیفون 6 اس محدود می‌داند.

به هر صورت مهندسین اپل مدعی شده‌اند که این مشکل در iOS 10.2.1 برطرف شده است. کاربران نسخه آزمایشی آخرین ویرایش از سیستم عامل آی او اس نیز از برطرف شدن این مشکل سخن گفته و به‌نظر خبری از خاموش شدن دستگاه با شارژ 30 تا 50 درصد نیست. اینکه اپل موفق به پیدا کردن ریشه مشکل و برطرف کردن آن شده یا نه هنوز مشخص نشده و احتمالا چاره‌ای جز انتظار تا انتشار رسمی iOS 10.2.1 نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*