سامسونگ دو تلويزيون قدرتمند جديد خود را در IFA معرفي نمود

تا این لحظه سامسونگ بیشتری آمار را در معرفی محصولات جدید در IFA 2012 داشته و به نظر می رسد این عرض اندام سامسونگ همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به تلویزیون های جدید این شرکت رسیده است. سامسونگ در این مراسم از تلویزیون ۵۵ اینچ OLED با نام ES9500 و یک اسمارت تی وی با نام ES9000 رونمایی کرد.

هر دو این تلویزیون ها برای اولین بار است که در اروپا به نمایش گذاشته میشوند و هر دو این تلویزیون ها قول تصاویر با کیفیت فوق العاده را داده اند. مدلی ES9500 OLED همانطوری که اعلام شد ۵۵ اینچ میباشد و تصویر آن همراه با رنگ های طبیعی تر و سرعت عمل بالاتر در مقایسه با تلویزیون های معمولی میباشد. Sub Pixel های پنل این تلویزیون هر کدام به صورت جداگانه و برای دادن تجربه ای برابر با دیدن تصاویر در دنیای واقعی از خود ساطع میشوند. بر اساس توضیحات سامسونگ این قابلیت باعث میشود تا تجربه ای بی نظیر در دیدن سایه ها، اشکال و رنگ های ظریف به کاربر داده شود.

همانند دیگر OLED ها، ES9500 نیز نیازی به منبع نوری جداگانه ندارد و میتواند به گفته سامسونگ سرعت عملکردی ۱۰۰۰ بار سریع از تلویزیون های LCD معمولی داشته باشد. این بدان معناست که تصویر بسیار سیال خواهد بود و تصویر های اکشن با جزئیات بیشتر و جذاب تری را به کاربر ارائه می دهد.

این OLED همچنین همراه با قابلیت Multi-View عرضه میشود که به معنای آن است که افراد بتوانند ۲ تصویر را به صورت همزمان و بر روی یک صفحه نمایش مشاهده کنند. البته استفاده از این قابلیت آنقدر ها هم ساده نیست و برای عملی کردن آن نیاز است تا از عینک های Multi View 3-D و همچنین هدفن های یکپارچه استفاده شود.

سامسونگ همچنین اسمارت تی وی ال ای دی ۷۵ اینچ خود با نام ES9000 را در جریان این کنفرانس به نمایش گذاشت که تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و دارای دوربینی با قابلیت تشخیص چهره میباشد. هر ۲ این تلویزیون ها دارای تعامل هوشمند با کنترل صوتی و حرکتی میباشند.


منبع : samsungtomorrow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*