گوشی 4K سونی

گوشی 4K سونی همراه با چیپست اسنپدراگون 835 در نمایشگاه MWC 2017 ؛ 4 گوشی دیگر هم در راه است

بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک وب‌سایت گرجستانی، کمپانی سونی اعلام کرده است که طرفدارانش را در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون سورپرایز خواهد کرد و قصد دارد با قدرت پا به کنگره جهانی موبایل بگذارد. بنابراین طرفداران این غول ژاپنی از همین حالا باید خودشان را برای رونمایی از یک گوشی 4K سونی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 آماده کنند؛ هرچند ما نمی‌توانید به طور صددرصدی این گزارش را تایید کنیم، بنابراین احتمال شایعه بودن آن نیز وجود دارد.

با توجه به اطلاعات تازه به دست آمده، در این مقاله قصد داریم به معرفی گوشی های هوشمند سونی بپردازیم که قرار است به زودی توسط این شرکت از آنها رونمایی شود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد از 5 گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها در رده پرچمداران بوده و دارای کدنام Sony Yoshino است. در زیر می‌توانید نگاهی گذرا به مشخصات این چند گوشی جدید سونی داشته باشید.

گوشی 4K سونی

Sony Yoshino : گوشی 4K سونی

پرچمدار آینده کمپانی سونی یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 4K یا 3840 در 2160 پیکسل است. این موبایل اندرویدی از چیپست اسنپدراگون 835 کمپانی کوالکام قدرت خواهد گرفت و با یک رم 4 (یا حتی 6) گیگابایتی LPDDR4 همراه خواهد شد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت هایی که در این گوشی به چشم می‌خورد، استفاده از یک سنسور دوربین IMX400 سونی است که می‌تواند بهبود قابل توجهی را در کیفیت تصاویر به ثبت رسیده به همراه داشته باشد.

Sony BlancBright

یکی دیگر از گوشی‌های جذاب کمپانی سونی دارای کدنام BlancBright است. این گوشی نیز همانند گوشی 4K سونی یوشینو از یک نمایشگر 5.5 اینچ بهره می‌برد، اما وضوح آن با کاهش همراه بوده و حدود 2560 در 1440 پیکسل یا Quad HD است. شایعات ادعا می‌کنند که بلنک برایت از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 و یا چیپ میان‌رده اسنپدراگون 653 همراه با رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. گفته می‌شود این گوشی نیز از یک سنسور دوربین IMX400 سونی برخوردار خواهد بود.

(Sony Zeyaki (zelkova

این محصول، یک گوشی میان‌رده و جمع و جور شرکت سونی است که با یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD همراه خواهد بود. چیپ به کار رفته در زیر قاب این گوشی، بر خلاف دو گوشی قبلی که محصولی از برند کوالکام بودند، شاهد حضور چیپ هلیو پی 20 مدیاتک همراه با رم 4 گیگابایتی خواهیم بود. علاوه بر این حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. از دیگر مشخصات سونی زیاکی باید به دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

Sony Hinoki (cypress)

سونی در کنار گوشی میان‌رده‌ی بالا، یک گوشی میان‌رده دیگر را نیز معرفی خواهد کرد. این گوشی موبایل اندرویدی که دارای کدنام Hinoki است، از یک نمایشگر 5 اینچی HD بهره می‌برد و با یک چیپست هلیو پی 20 مدیاتک، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت. این گوشی نیز دارای دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی در دو قسمت پشتی و جلویی خود است.

Sony Mineo

آخرین گوشی هوشمندی که در این لیست قرار گرفته است، یک گوشی جادویی با نام Mineo است. تنها چیزی که در خصوص مینئو می‌دانیم، مشخصاتی متوسط و قیمتی حدود 350 دلار است.

انتظارات

گوشی 4K سونی

اگر سونی هر پنج گوشی هوشمند فوق را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) بارسلون رونمایی کند، این قطعا یکی از بزرگترین رویدادهای غول ژاپنی دنیای موبایل‌ها است. آنچه که مسلم است، ما نمی‌توانیم به طور قطع تمامی این موارد را تایید کنیم، اما گوشی 4K سونی همراه با چیپست اسنپدراگون 835 می‌تواند در آینده‌ای نزدیک رقابت معناداری را بین گوشی‌های پرچمدار سال جاری میلادی به وجود آورد. لازم به ذکر است سونی موبایل در تاریخ 27 فوریه (9 اسفند) ساعت 11 ظهر به وقت ایران، میزبان یک رویداد خبری خواهد بود و انتظار می‌رود در آن از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*