آپدیت جدید اپلیکیشن لاین با پشتیبانی از تصاویر 360 درجه عرضه شد

آپدیت جدید اپلیکیشن لاین با قابلیت پشتیبانی از تصاویر 360 درجه عرضه شد

در حال حاضر کاربران می‌توانند با پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک و یوتیوب، به راحتی تصاویر و ویدیوهای 360 درجه را آپلود کرده و در صفحه شخصی خود قرار دهند. اما اگر بخواهید این تصاویر را برای دوستانتان نیز ارسال کنید چه؟ احتمالا آسان‌ترین راه، ارسال لینک فیسبوک یا یوتیوب آنهاست؛ اما با آپدیت جدید اپلیکیشن لاین (LINE)، کار بسیار آسان‌تر خواهد شد.

به تازگی آپدیت جدید اپلیکیشن لاین نسخه 7.1.0 با قابلیت پشتیبانی از تصاویر 360 درجه بر روی فروشگاه‌های نرم‌افزاری قرار گرفته است. یکی از  توسعه‌دهندگان این پیام رسان به تازگی اعلام کرده:

تصاویر 360 درجه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین ابزار جهت به اشتراک گذاشتن لحظات و خاطرات کاربران تبدیل خواهند شد. و حالا شما می‌توانید از این تصاویر در گفتگوهایتان نیز استفاده کنید. تصاویر 360 درجه با آیکون خاصی مشخص شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید قبل از ارسال، آنها را از دیگر تصاویر جدا کنید.

این یعنی اینکه پس از ارسال یک عکس 360 درجه توسط شما، دوستانتان قادر خواهند بود تا بدون خارج شدن از نرم افزار و با استفاده از امکانات موجود در آپدیت جدید اپلیکیشن لاین این تصاویر را باز کرده و چرخشی 360 درجه‌ای در محیط اطراف سوژه مورد نظر داشته باشند. البته در بهترین حالت، شخص گیرنده می‌تواند با استفاده از یک عینک واقعیت مجازی (VR) تجربه‌ای بهتر در دیدن تصویر داشته باشد، اما بدون داشتن این عینک نیز همه چیز بدون اشکال و ایراد انجام خواهد شد.

آپدیت جدید اپلیکیشن لاین با پشتیبانی از تصاویر 360 درجه عرضه شد

آپدیت جدید اپلیکیشن لاین تغییرات دیگری نیز دارد

از دیگر تغییرات موجود در آپدیت جدید اپلیکیشن لاین 7.1.0 امکان اشاره به یک شخص با ذکر کردن نام کاربری او در چت‌های گروهی، ارسال فایل‌های موجود در حافظه گوشی (به غیر از تصاویر و ویدیوها که قبلا این امکان فراهم شده بود) و همچنین بهبود کیفیت ویدیوهای ارسالی در چت‌هاست. در حال حاضر این آپدیت تنها برای کاربران اندرویدی اپلیکیشن LINE امکان‌پذیر است، اما به زودی برای پلتفرم iOS نیز عرضه خواهد شد.

برای دانلود آخرین نسخه از این پیام رسان محبوب، می‌توانید به صفحه دانلود آن در وب‌سایت رسمی مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*