افشای مجدد قیمت گذاری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

Roland Quandt یکی از آن افشاکنندگان محبوب توییتری است که در گذشته نیز بارها اطلاعات کاملی را درباره‌ی گجت های الکترونیکی کمپانی های مختلف قبل از عرضه‌ی رسمی آنها منتشر کرده و در اکثر مواقع نیز این افشاگری‌ها به حقیقت تبدیل شده‌اند. حالا او بار دیگر در حساب کاربری @rquandt  بر روی توییتر، دست به انتشار اطلاعات جدیدی درباره‌ی نحوه‌ی قیمت گذاری گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ زده است.

همانطور که در توییت زیر مشاهده می‌کنید، او قیمت‌های این دو اسمارت فون جدید سامسونگ در کشورهای اروپایی را اعلام کرده است که اگر آنها به حقیقت تبدیل شوند، گلکسی اس 8 با قیمت ۷۹۹ یورو (حدود ۸۴۵ دلار) برای مدل پایه و گلکسی اس 8 پلاس با قیمت ۸۹۹ یورو (حدود ۹۵۰ دلار) برای قیمت پایه در این مناطق به فروش خواهند رسید:

Samsung Galaxy S8 and S8+ will be out in Black, Silver and Violet (!) colors, retail listings show. S8 priced at 799, S8+ at 899 Euro.

البته علاوه بر این قیمت نه چندان جذاب که نسبت به سری اس ۷ کاملا پیشرفت داشته است، نکته‌ی جالب دیگری نیز در این توییت به چشم میخورد و آن هم عرضه شدن پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش است. رنگ بنفش به جز در چند گزارش محدود، تا به حال جزو رنگ های مورد انتظار ما برای بدنه‌ی این سری قرار نداشت و این میتواند موضوع جالب توجهی برای کاربرانی باشد که به دنبال ایجاد تنوع در گوشی های هوشمند خود هستند.

قیمت گلکسی اس 8 در تمام جهان به همین میزان خواهد بود؟

البته یک نکته‌ی مهم دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که این قیمت‌گذاری‌ها و حتی رنگ‌های قابل سفارش، تنها برای حوزه‌ی کشور‌‌های اروپایی صادق است و حتی در صورت به حقیقت تبدیل شدن آنها نیز نباید انتظار داشته باشید که در ایالات متحده‌ی آمریکا و یا بازار کشورهای آسیایی نظیر کشور خودمان، شاهد همین قیمت‌گذاری باشیم. Roland Quandt در توییت دوم خود، دقیقا به همین موضوع اشاره داشته و اعلام کرده است که اطلاعات خود را از یکی خره‌فروشان اروپایی به دست آورده است و این قیمت‌گذاری برای دیگر مناطق جهان، به شکل متفاوتی انجام خواهد گرفت:

This info is from a EU retailer, availability and pricing varies by country, so other regions/countries may get different variants.

به هر حال هرچه که باشید، احتمال افزایش قیمت هرچند به طور بسیار محدود، در سری جدید پرچمداران سامسونگ وجود دارد و همچنین اگر گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن در رنگ بنفش عرضه شوند، این برای اولین بار است که شاهد ارائه‌ی یکی از پرچمداران خانواده‌ی گلکسی اس در این رنگ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ن نخر وایسا بیاد
    من خودم میت 8 دارم ازشم راضی ام ولی ب دلایلی دوباره میخام برگردم به سامسونگ.
    البته منتظر میمونم ببینم درساشو پس میده یا نه
    ی مدتی هم هست دارم به کوچ کردن به ویندوز فون فکر میکنم.ولی من کارم جوریه ک بدجوری به دست باز اندروید محتاجم.

  2. سلام به نظرتون زیر 3 تومنه؟میخوام اس 7 اج بگیرم اگه این خیلی گرون نباشه وایستم اینو بگیرم