دستبند هوشمند گارمین ویوو اسمارت 3 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسمارت 3 معرفی شد؛ رقیبی جدی برای فیت‌بیت

ساعاتی پیش، کمپانی گارمین از سری جدید دستبندهای هوشمند خود به نام گارمین ویوو اسمارت 3 (Garmin Vivosmart 3) رونمایی کرد. این گجت ها قیمتی مناسب داشته و می‌توانند رقیبی جدی برای محصولات فیت‌بیت باشند.

اگر خاطرتان باشد، گارمین در سال 2015 دستبندهای ویوو اسمارت اچ آر (Garmin Vivosmart HR) را معرفی کرد و حالا نیز گارمین ویوو اسمارت 3 را با الهام از نسخه HR طراحی کرده است. قیمت مدل‌های مختلف ویوواسمارت 3 به طور محسوسی کمتر از رقبایی مانند Fitbit بوده و امکانات آن نیز در کمتر دستبندی با قیمت پایین‌تر از 200 دلار یافت می‌شود.

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسمارت 3 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات

گارمین ویوو اسمارت 3 دارای طراحی باریک و صیقلی‌ست. نمایشگر کرومای این دستبند در میان بندی ساخته‌شده از جنسی نرم و دارای الگوهای خاص است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. گارمین تصمیم گرفته 3 مدل از نسل سوم دستبندهای هوشمند Vivosmart را تولید کند.

گارمین ویوو اسمارت 3 با امکاناتی خاص

ویوو اسمارت 3 امکانات منحصربه‌فردی دارد. یکی از قابلیت‌های دستبند جدید گارمین امکان شمارش میزان شدت فعالیت در هنگام انجام تمرینات وزنه زدن است. از دیگر ویژگی‌های ویوو اسمارت 3 نیز می‌توان به امکان مشاهده امتیاز سطح تناسب اندام و سطح تناسب سن اشاره کرد که هردوی آنها در شاخصی به نام سطح حداکثر VO2 کاربر نشان داده می‌شوند. با انجام این کار، صاحب گجت می‌تواند تشخیص دهد که سطح تناسب اندام او -از ضعیف تا عالی- در چه مرتبه‌ای قرار گرفته است.

دستبند هوشمند گارمین ویوو اسمارت 3 همچنین مجهز به تمرینات تنفسی هدایت‌شده و نمودارهای سطح استرس است که با توجه به میزان توانایی کاربر، او را راهنمایی می‌کند تا دوره تمرینی‌اش را بین 1 تا 5 دقیقه تنظیم کرده و بین هر دوره، تمرینات دم و بازدم انجام دهد. این ویژگی منحصربه‌فرد برای افرادی که بیشتر وقت تمرین را بر روی تنظیم تنفس خود جهت کاهش استرس قرار می‌دهند، مناسب است.

دستبند هوشمند گارمین Vivosmart 3 از هم‌اکنون قابل خرید بوده و قیمت آن نیز 139 دلار تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*