ماکت آیفون 8

ماکت آیفون 8 صفحه نمایش بدون حاشیه پرچمدار آینده اپل را تایید می‌کند

در شرایطی که رسانه‌های مختلف از طراحی جدید پرچمدار آینده اپل سخن می‌گویند، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) با انتشار تصاویری از ماکت آیفون 8 (Apple iPhone 8) در شبکه اجتماعی توییتر، توجه همگان را به خود جلب کرده و بسیاری از شایعات قبلی در رابطه با طراحی آن را تایید کرده است.

صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه، نبود کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی و دوربین دوگانه عمودی از مهم‌ترین مواردی هستند که تصاویر ماکت آیفون 8 آنها را تایید می‌کنند. هرچند، پیش‌تر اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل حسگر اثر انگشت را به بخش پشتی منتقل می‌کند؛ اما این عکس‌های جدید خلاف آن را نشان می‌دهند. در واقع، حالا این سنسور در صفحه نمایش اصلی تعبیه شده است.

با اینکه دستگاه پیش رو کمی ضخیم به نظر می‌رسد، اما گسکین اندازه آن را با آیفون 7 برابر می‌داند. به علاوه، او از حاشیه‌های 4 میلی‌متری صفحه نمایش، پورت لایتنینگ در بخش پایینی، دوربین‌های دوگانه در بخش جلویی و پشتی و همین‌طور شیشه خمیده در پنل‌های جلویی و پشتی نیز سخن گفته است که در گذشته، بسیاری از آنها را به عنوان ویژگی‌های احتمالی آیفون 8 شنیده بودیم.

به هر صورت برخی از موارد نمایش داده شده در ماکت آیفون 8 با آن‌چه که پیشتر شنیده بودیم کاملا متفاوت است؛ به همین جهت شاید بهتر باشد فعلا به عنوان یک شایعه به آنها نگاه کنیم.

عکس‌های ماکت آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو عکس آخری انگار زیرشلواری پوشیده خخخ