برنامه Google Photos

برنامه Google Photos با سه قابلیت جدید به‌روز شد

طی کنفرانس Google I/O 2017، مدیران از اضافه شدن سه قابلیت جدید اشتراک گذاری تصاویر به برنامه Google Photos خبر دادند.

اولین قابلیت، “Suggested Sharing” نام دارد که به کمک سیستم هوش مصنوعی گوگل، صورت افراد در تصاویر مورد نظر را تشخیص داده و فردی را برای به اشتراک گذاشتن آن پیشنهاد می‌دهد. اگرچه این ویژگی در نگاه اول چندان کارآمد به نظر نمی‌رسد، اما با اضافه شدن آن، اپلیکیشن Google Photos ارسال کردن تصاویر دوستان‌تان را به شما یادآوری خواهد کرد.

بر خلاف قابلیت قبلی که بر مبنای انتخاب کاربران عمل می‌کند، “Shared Libraries” با استفاده از هوش مصنوعی تصمیم می‌گیرد چه عکسی را برای چه کسی بفرستد. به بیان ساده‌تر، این قابلیت به صورت خودکار صورت افراد در تصاویر مختلف را شناسایی کرده و آنها را برای افرادی که پیشتر انتخاب کرده‌اید، ارسال می‌کند. برای نمایش دقیق این سیستم، “Anil Sabharwal” هنگام معرفی قابلیت‌های جدید برنامه Google Photos ، تصویری از عکس کاغذی دخترش که به همراه داشت را ثبت کرد و این نرم افزار به صورت کاملا خودکار، آن را برای همسرش فرستاد.

نسخه جدید برنامه Google Photos از هفته آینده در دسترس کاربران خواهد بود

“Photo Books” آخرین و جدیدترین قابلیت نرم افزار مدیریت تصاویر گوگل است که از گوشی موبایل فاصله گرفته و وارد دنیای واقعی می‌شود. به واسطه این قابلیت جدید، نرم افزار Google Photos به صورت خودکار مجموعه‌ای از تصاویر را انتخاب کرده و آنها را در قالب یک آلبوم کاغذی واقعی برای شما ارسال می‌کند. در حال حاضر این ویژگی تنها در دسترس شهروندان آمریکایی‌ست؛ اما گوگل از گسترش و اضافه شدن دیگر کشورها به این سرویس خبر داده است. به هر صورت کاربران می‌توانند از هفته آینده، آلبوم‌های خود را با قیمت هر کدام 9.99 دلار دریافت کنند.

در نهایت، سیستم Google Lens با توانایی شناسایی اشیا در تصاویر نیز به گوگل فوتوز اضافه خواهد شد تا اطلاعات بیشتری از آنها را در اختیار کاربران قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*