گوشی Essential Phone

گوشی Essential Phone توسط کمپانی جدید اندی رابین خالق اندروید معرفی شد

ساعتی پیش گوشی Essential Phone با صفحه نمایشی بدون حاشیه، به صورت رسمی توسط کمپانی جدید خالق اندروید یعنی اندی رابین معرفی شد. در ادامه به معرفی موبایل اسنشال فون می‌پردازیم.

صفحه نمایش “Full Display” گوشی اسنشال فون با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های بسیار کم شباهت زیادی به شیائومی می میکس دارد. به علاوه، دوربین سلفی آن در مرکز قسمت مربوط به نمایش اعلان‌ها قرار گرفته که در نوع خود جالب است. همچنین، پنل “LTPS LCD” گوشی جدید اندی رابین با اندازه 5.71 اینچی، رزولوشن 1312×2560، نسبت تصویر 19:10 و شدت روشنایی 500 (با نسبت کنتراست بهتر از 1000:1) سازندگان بزرگ تلفن های هوشمند را به چالش خواهد کشید.

گوشی Essential Phone

دوربین گوشی Essential Phone

با عبور از صفحه نمایش، به دوربین گوشی هوشمند اسنشال فون با شماره مدل PH-1 می‌رسیم. سازندگان برای بخش پشتی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی و تگ رنگ استفاده کرده‌اند که سنسور رنگی آن با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.85 و به کمک سنسور دیگر، توانایی ثبت تصاویر در حالت‌های تله فوتو، بوکه و مونوکروم واقعی خواهد را داشت. دوربین دوم این گوشی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی و عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تجهیز شده تا تصاویر سلفی به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. به گفته سازندگان، هر دو این دوربین‌ها توانایی فیلم برداری به صورت 4K با نرخ 30 فریم، 1080p با نرخ 60 فریم و 720p با نرخ 120 فریم بر ثانیه را دارند.

اما این تمام موضوع نیست و گوشی جدید اندی رابین به گونه‌ای ماژولار طراحی شده است. با توجه به تصویر ضمیمه‌شده، دو پین در بخش راستی دوربین پشتی دیده می‌شود که از طریق آن می‌توان دوربینی 360 درجه را به دستگاه متصل کرد تا به واسطه دو سنسور 12 مگاپیکسلی آن با لنزهای 210 درجه و 4 میکروفون اختصاصی، امکان ثبت ویدیوها با رزولوشن 1920×3840 و نرخ 30 فریم بر ثانیه وجود داشته باشد. همچنین پایه جداگانه‌ای با نام  اسنشال فون داک (Essential Phone Dock) برای این گوشی در نظر گرفته شده که امکان شارژ دستگاه را فراهم می‌کند. در آینده نیز وسایل جانبی بیشتری معرفی خواهند شد.

گوشی Essential Phone

گوشی شرکت اسنشال با بدنه‌ای سرامیکی و فریمی تیتانیومی تولید شده تا با مقاومت بالاتر نسبت به آلومینیوم، در برابر ضربه و خمیدگی آسیب کمتری ببیند. نمایشگر این گوشی نیز به وسیله گوریلا گلس 5.0 محافظت می‌شود.

مشخصات فنی گوشی Essential Phone

موبایل اندی رابین با اندازه‌ای نسبتا کوچک تولید شده و عرض آن تنها 71.1 میلی‌متر است. با این حال این گوشی 185 گرم وزن دارد که شاید در قیاس با محصولات دیگر کمی زیاد باشد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند جدید نیز می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، باتری 3040 میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو، چهار میکروفون اختصاصی و یو اس بی نوع C اشاره کرد. به علاوه، این محصول جدید فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا بوده و سیستم عامل اندروید آن نیز توسط اندی رابین ویرایش شده است.

با اینکه هنوز زمان عرضه این گوشی جدید مشخص نشده، اما تلفن هوشمند اندی رابین با قیمت حدود 700 دلار، در چهار رنگ مختلف تولید شده و کاربران می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت 750 دلار، آن را به همراه دوربین 360 دریافت کنند.

تصاویر گوشی Essential Phone

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*