اجرای طرح رجیستری موبایل

اجرای طرح رجیستری موبایل به اواخر تابستان موکول شد

با اعلام محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، اجرای طرح رجیستری موبایل به اواخر تابستان موکول شد. پیش از این قرار بود طرح رجیستری از تیرماه آغاز شود.

به گفته وزیر ارتباطات، پیمان‌کار اجرای طرح رجیستری برای عملیاتی کردن آن، درخواست فرصت بیشتری کرده و به همین دلیل، به احتمال زیاد این طرح در پایان تابستان به اجرا خواهد رسید. طبق اخبار منتشر شده، هم‌اکنون اقدامات لازم برای اجرای طرح شناسه‌دار کردن گوشی های تلفن همراه یا طرح رجیستری در حال پیشرفت بوده و پیمان‌کار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

فرصت دو ماهه به پیمان‌کار برای اجرای طرح رجیستری موبایل

محمود واعظی همچنین اضافه کرد که اجرای طرح رجیستری موبایل برای این که تمام کاربران دچار مشکلی نشوند، کار پیچیده‌ای است و به همین دلیل در نظر داشتیم تا اواخر تیرماه آن را اجرایی کنیم؛ اما پیمان‌کار داخلی طرح مذکور، دو ماه فرصت برای اجرای این کار خواسته و بنابراین قطعا طرح رجیستری تا پایان تابستان سال جاری عملیاتی خواهد شد. با اجرای این طرح با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا، گوشی های تلفن همراه که از مبادی غیرقانونی وارد کشور می‌شوند، در شبکه اپراتورهای موبایل شناخته نمی‌شوند و اصلا قابل استفاده نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*