قیمت گوشی ال جی جی 6

کاهش قابل توجه قیمت گوشی ال جی جی 6 در بازار ایران

گوشی پرچمدار LG با نام G6 از اواسط اردیبهشت‌ماه وارد بازار ایران شد و با گارانتی مدیاپردازش به فروش می‌رسد. اکنون قیمت گوشی ال جی جی 6 کاهش قابل توجهی داشته و به زیر 2 میلیون تومان رسیده است.

ال جی جی 6 (LG G6)، جدیدترین گوشی پرچمدار این برند کره‌ای از روز دهم اردیبهشت سال جاری وارد بازار ایران شد. این گوشی قدرتمند بر خلاف سایر گوشی های پرچمدار و رده بالا که در ابتدای ورود به بازار ایران با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسیدند، به صورت رسمی با گارانتی شرکت مدیاپردازش و با قیمت نسبتا مناسب در بازار کشورمان عرضه شد. قیمت گوشی ال جی جی 6 در ابتدا معادل 2 میلیون و 400 هزار تومان برای نسخه معمولی و 2 میلیون و 550 هزار تومان برای نسخه فول پک بوده و مدتی بعد قیمت نسخه فول پک نیز به 2 میلیون و 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت گوشی ال جی جی 6

کاهش قیمت گوشی ال جی جی 6 در روزهای اخیر

حالا در روزهای اخیر، قیمت این گوشی پرچمدار به طور قابل توجهی کاهش یافته و هم‌اکنون می‌توانید نسخه عادی G6 را با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان و نسخه فول پک آن را با قیمت 1 میلیون و 980 هزار تومان خریداری کنید. با این حساب اگر قصد خرید ال جی G6 را دارید، شاید الان زمان مناسبی برای این کار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اقا واقعیت بردای الجی میسوزه

  2. الجی همیشه افت قیمت شدید داشته. نمونش همین g5 که الان مفت شده.

    • داداش بهتر … اگه کسی برا خرید گوشی عجله نداشته باشه خیلی هم خوبه که افت قیمت کنه چون به نظرم الجی هم امکاناتش خوبه هم قیمتش …. هرچی قیمت بیاد پایین تر برای ما مصرف کننده ها بهتره البته اگر در خرید عجله نکنیم
      چون اگه همون اول بخریم ضرر کردیم