گلکسی اس 8

پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 ، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی را تایید می‌کند

پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) بر روی خروجی سایت‌های مختلف قرار گرفته است که دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی آن را تایید می‌کند.

پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی را تایید می‌کند

هر روزی که می‌گذرد اطلاعات تازه‌ای از نسل آینده فبلت های سامسونگ، گلکسی نوت 8 به بیرون درز پیدا می‌کند. به تازگی پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 به بیرون درز پیدا کرده است که طراحی نهایی احتمالی این فبلت را به نمایش می‌گذارد. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین دوگانه به چشم می‌خورد و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی تعبیه شده است که نشان می‌دهد تمامی اخبار شنیده شده تا به حال حقیقت داشته‌اند. البته قرار بود Note 8 از یک اسکنر اثر انگشت نوری در زیر نمایشگر خود بهره‌مند شود، اما ظاهرا سامسونگ موفق نشده از پس مشکلات شفافیت به وجود آمده توسط این اسکنر اثر انگشت برآید و این تکنولوژی را به مرحله تولید انبوه برساند؛ بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته همانند اس 8 از یک اسکنر پشتی بر روی فبلت جدیدش استفاده کند. خوشبختانه این اسکنر برخلاف اس 8 که در کنار دوربین گوشی تعبیه شده بود و مشکلات فراوانی را برای سهولت استفاده توسط کاربران به وجود آورده بود، در زیر دوربین تعبیه شده است. این مشکلیست که اگر در محصولات شگفت انگیز سری S8 نبود، قطعا فروش به مراتب بیشتری را برای آنها ثبت می‌کرد.

پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8

یک فلاش همراه با سنسور سنجش ضربان قلب (که مدتهاست بر روی گوشی های بالارده سامسنگ قرار می‌گیرد) نیز در قسمت بالایی قاب پشتی گوشی به چشم می‌خورد. ظاهرا سامسونگ به همین زودی نیز قصد ندارد کاربران گوشی هایش را از استفاده این تکنولوژی محروم کند.

از آنجایی که این پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 واقعی است، ما دیگر می‌توانیم با زبان طراحی فبلت جدید سامسونگ به طور کامل آشنا شویم. آن نیز همانند اس 8  از نسبت صفحه به بدنه بالا، حاشیه‌های بسیار کم در بالا و پایین تصویر و همچنین صفحه نمایش لبه خمیده برخوردار خواهد بود. ما انتظار داریم این گوشی را در اواخر ماه آگوست یا شاید اوایل ماه سپتامبر  رسما معرفی شود. احتمالا برای خرید این فبلت نیز شما باید تا 900 دلار را کنار بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*