گلکسی اس 9 سامسونگ

آیا گلکسی اس 9 سامسونگ با طراحی ماژولار عرضه می‌شود؟

به تازگی اخباری از طریق شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) با طراحی ماژولار به فروش می‌رسد.

این افشاگر روسی با حساب کاربری “eldarmurtazin” که به عنوان سردبیر در وب‌سایت “mobile-review” نیز فعالیت دارد، مدعی شده طراحی ماژولار گلکسی اس 9 سامسونگ اجازه اضافه کردن وسایل جانبی مختلفی همچون باتری و دوربین را به کاربران می‌دهد. اگرچه اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد این طرح هنوز نهایی نشده و در نتیجه، شاید هیچ‌گاه پرچمدار جدید سامسونگ از سری گلکسی S با طراحی ماژولار به فروش نرسد.

پیش‌تر، ما نمونه چنین چیزی را در برخی محصولات موتورولا با عنوان موتو مودز دیده بودیم. به علاوه، اسنشال فون نیز به صورت ماژولار طراحی شده و کاربران می‌توانند وسایل جانبی مختلفی را به آن متصل کنند.

گفته می‌شود گلکسی S9 در دو نسخه مختلف با تراشه‌های 7 نانومتری اسنپدراگون 845 و 8 نانومتری از سری اگزینوس تولید خواهد شد. شایعات قبلی نیز از نمایشگر مشابه این گوشی با گلکسی S8 و S8 پلاس و اندازه 5.77 و 6.22 اینچی آنها خبر دارند. از موارد قابل توجه دیگر نیز می‌توان به تعبیه سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، وجود 6 یا 8 گیگابایت رم و احتمالا دوربین دوگانه در بخش پشتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*