سری جدید اسپیکرهای مارشال

سری جدید اسپیکرهای مارشال در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد

مارشال نامی است که بیشتر به دلیل آمپلیفایرهای قدرت‌مند گیتار شناخته شده است. بخشی از نمایشگاه ایفا 2017 به معرفی سری جدید اسپیکرهای مارشال اختصاص یافت.

چند سالی است که این شرکت قراردادی با شرکت زاوند (Zound Industries) عهد کرده و محصولاتی همه‌پسندتر در زمینه اسپیکر و هدفون عرضه کرده است؛ اسپیکرهای مارشال که تحت عنوان مجزای مارشال هدفون (Marshal Headphone) در طی این چند سال راهی بازار شده‌اند. در نمایشگاه ایفا 2017 این اسپیکرها با سه مدل جدید، مناسب برای انواع فضاهای خانگی معرفی شدند؛ اکتون (The Acton)، استن‌مور (The Stanmore) و ووبورن (The Woburn) نام این سه محصول هستند.

سری جدید اسپیکرهای مارشال

بزرگ‌ترین تغییر سری جدید اسپیکرهای مارشال، بخش کنترل به‌روز شده آن‌ها است که از یک کلید تنظیم برای جابه‌جایی بین وای-فای، بلوتوث و تنظیمات پیش‌فرض رادیو اینترنتی و ایستگاه‌های اسپاتیفای تشکیل شده است. دیگر تنظیماتی که برای اسپیکرهای مارشال در نظر گرفته شده، شامل صدای مستر، باس و تریبل است. کاربران می‌توانند این محصول را مستقیما از طریق اپلیکیشن مارشال هم کنترل کنند و ابعاد و نوع اتاق را هم انتخاب نمایند.

به علاوه تنظیمات مربوط به اتاق، در این سری پشتیبانی از کروم‌کست (Chromecast)، اتصال اسپاتیفای (Spotify Connect) و ایرپلی (AirPlay) نیز فراهم شده است. یک جک 3.5 میلیمتری هم برای کاربر قرار گرفته شده و البته بزرگ‌ترین مدل ووبرن از یک جک RCA هم پشتیبانی می‌کند.

شرکت مارشال امکان پیش‌خرید را در اول سپتامبر (10 شهریور) فراهم می‌کند و تا 21 سپتامبر (30 شهریور) این محصولات به دست مشتری خواهند رسید. قیمت سری جدید اسپیکرهای مارشال از مدل‌های قبلی که تنها از بلوتوث پشتیبانی می‌کردند اندکی گران‌تر است. اکتون به قیمت 350 دلار، استن‌مور 450 دلار و برای ووبورن 600 دلار در نظر گرفته شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*